آقاتهرانی: شاید کمیسیون فرهنگی سفر خارجی ندارد که نمایندگان رغبت نشان ندادند! ، برای بعضی نمایندگان متاسفم

به گزارش آوای وحش، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: متاسفانه این کمیسیون در مجالس گذشته شان خود را پیدا نکرده که اکنون شاهد آن هستیم که مورد بی مهری و کم لطفی نمایندگان واقف شده است.

آقاتهرانی: شاید کمیسیون فرهنگی سفر خارجی ندارد که نمایندگان رغبت نشان ندادند! ، برای بعضی نمایندگان متاسفم

مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره علت تاخیر تشکیل کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: متاسف هستم برای نمایندگان مجلس که نسبت به کمیسیون فرهنگی کم لطفی هایی داشتند.

وی ادامه داد: یکی از علت ها این است که کمیسیون فرهنگی مجلس نتوانسته خودش را آنگونه که باید نشان دهد و صندلی خود را در بین کمیسیون ها بالا ببرد که نمایندگان برای عضویت در این کمیسیون ترغیب شوند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: شاید این کمیسیون سفر های خارجی، بودجه و... نداشته باشد، اما این را باید در نظر داشت که هر نماینده ای بخواهد عضو هر کمیسیون گردد باز یک گوشه از آن کمیسیون به فرهنگ مرتبط است.

آقاتهرانی اضافه کرد: اکنون که این کمیسیون مورد بی توجهی نمایندگان واقف شده است، اما در آینده به این کمیسیون احتیاج پیدا می نمایند یعنی پیوستی یا اسنادی از این کمیسیون می خواهند.

وی توضیح داد: متاسفانه این کمیسیون در مجالس گذشته شان خود را پیدا نکرده که اکنون شاهد آن هستیم که مورد بی مهری و کم لطفی نمایندگان واقف شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در سرانجام بیان داشت: بحمدالله توانستیم با کوشش، اعضای این کمیسیون را از افراد کارا و جوان تشکیل دهیم و اولین اقدام، ارتقا صندلی کمیسیون فرهنگی و بعد سر و سامان دادن به آشفتگی های فرهنگی جامعه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 406

به "آقاتهرانی: شاید کمیسیون فرهنگی سفر خارجی ندارد که نمایندگان رغبت نشان ندادند! ، برای بعضی نمایندگان متاسفم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقاتهرانی: شاید کمیسیون فرهنگی سفر خارجی ندارد که نمایندگان رغبت نشان ندادند! ، برای بعضی نمایندگان متاسفم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید