آیفون 14 شاید نسخه 2 ترابایتی هم داشته باشد

به گزارش آوای وحش، فقط چند هفته از معرفی سری آیفون 13 می گذرد ولی روزبه روز به حجم شایعه های مربوط به آیفون 14 افزوده می گردد. بر اساس یک شایعه نو، آیفون 14 با حداکثر حافظه داخلی 2 ترابایتی راهی بازار خواهد شد.

آیفون 14 شاید نسخه 2 ترابایتی هم داشته باشد

همان طور که احتمالا می دانید، کاربران برای خرید آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس می توانند مدل 1 ترابایتی را انتخاب نمایند. به نظر می رسد اپل به علت ارائه قابلیت های نو مربوط به فیلم برداری، حداکثر حافظه داخلی این گوشی ها را به طور قابل توجهی افزایش داده است. به غیر از ویدیوهای ProRes، باید خاطرنشان کنیم ویدیوهای 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه هم حجم عظیمی از حافظه گوشی را اشغال می نمایند.

در این میان باید بگوییم که منبع انتشار این شایعه چندان معتبر محسوب نمی گردد. این منبع اعلام نموده که اپل سال آینده برای نسل نو آیفون از فناوری QLC برای حافظه داخلی استفاده می نماید و به لطف همین تکنولوژی می تواند ظرفیت آن را افزایش دهد.

سایت DigiTimes هم چند روز قبل اعلام نمود که سری آیفون 14 برای حافظه داخلی از فناوری نوی استفاده خواهند کرد ولی در این گزارش به افزایش ظرفیت حافظه داخلی این گوشی ها اشاره ای نشده است. روی هم رفته اپل معمولا علاقه ای به افزایش ظرفیت حافظه داخلی گوشی های خود ندارد ولی گاهی اوقات به علت ارائه ویژگی های نو دوربین، چنین کاری را انجام می دهد.

طبق گزارش های مختلف، سال آینده گوشی های سری آیفون 14 با طراحی نو و نمایشگر حفره دار راهی بازار می شوند و به نظر می رسد دوربین آن ها با ارتقای قابل توجهی روبه رو نخواهد شد. در هر صورت هنوز یک سال تا معرفی نسل بعدی آیفون فاصله داریم و تا آن موقع بدون شک هزاران شایعه مختلف در خصوص این گوشی ها منتشر خواهد شد.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1143

به "آیفون 14 شاید نسخه 2 ترابایتی هم داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 14 شاید نسخه 2 ترابایتی هم داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید