اضافه شدن ماشین های برف روبی برای تهران، آمادگی شهرداری در مواجهه با بارش های شدید

به گزارش آوای وحش، دستیار رسانه ای شهردار تهران از آمادگی کامل مدیریت شهری در مواجهه با بارش برف احتمالی در مرکز خبر داد.

اضافه شدن ماشین های برف روبی برای تهران، آمادگی شهرداری در مواجهه با بارش های شدید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، رضا سیفی دستیار رسانه ای شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر خبر از آمادگی کامل مدیریت شهری در مواجهه با بارش برف احتمالی در مرکز خبر داد.

دستیار رسانه ای شهردار تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی گفت:در آستانه زمستان و شروع بارش برف 300 ماشین تخصصی برف روبی (کامیون و کامیونت تیغه دار) در 22 منطقه تهران و مراکز حساس به صورت 24 ساعته در حالت آماده باش برای برف روبی خیابان ها، بزرگراه ها و اتوبان ها هستند. امسال 40 دستگاه به این ماشین ها اضافه شده است.

گفتنی است؛ با توجه به احتمال بارش برف های سنگین و زود هنگام در مرکز که موجب قفل شدن برخی از معابر به ویژه معابر و شریان های حساس شمال شهر شده و این انسداد معابر موجب بروز مسائل جدی برای شهروندان می شد، مدیریت شهری مرکز از هفته گذشته با توجه به پیش بینی های هواشناسی سطح آمادگی خود برای برف روبی رو در بالاترین سطح ممکن قرار داد.

حسین نظری معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران نیز هفته گذشته همزمان با شدت گرفتن بارش باران این رحمت الهی از نواحی مختلف منطقه ها 1،3،4 و 5 تهران بازدید و آمادگی این منطقه ها در مواجهه با بارش برف احتمالی را ارزیابی کرد.

معاون هماهنگی امور منطقه ها از سایت برف روبی منطقه 5 تهران نیز بازدید و از نزدیک در جریان میزان ذخایر شن و نمک و محلول های یه زدایی این سایت قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1206

به "اضافه شدن ماشین های برف روبی برای تهران، آمادگی شهرداری در مواجهه با بارش های شدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن ماشین های برف روبی برای تهران، آمادگی شهرداری در مواجهه با بارش های شدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید