اعلام آمادگی ایران برای اعزام نیروی متخصص امدادی به ترکیه

به گزارش آوای وحش، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پیامی به همت گل اوغلو رئیس سازمان مدیریت بلایا و شرایط اضطراری ترکیه، ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از شهروندان ترکیه و مصدوم شدن بعضی دیگر در حادثه زمین لرزه ازمیر، آمادگی ایران را برای اعزام نیروهای تخصصی، امدادی و درمانی به محل حادثه برای خدمات رسانی به زلزله زدگان اعلام نمود.

اعلام آمادگی ایران برای اعزام نیروی متخصص امدادی به ترکیه

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ایرنا از مدیریت بحران، اسماعیل نجار روز شنبه در این پیغام توضیح داد: حادثه مصیبت بار زلزله شهر ازمیرکه موجب جان باختن و آسیب دیدن جمعی از شهروندان شده را حضور جنابعالی، دولت و ملت دوست ترکیه، صمیمانه تسلیت عرض می نمایم.

وی اضافه نمود: اینجانب ضمن ابراز همدردی با همه داغداران و آسیب دیدگان این حادثه، از خداوند متعال برای درگذشتگان، غفران و رحمت الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارم.

نجار توضیح داد: همچنین در ایام ولادت رسول اکرم (ص) که نماد وحدت و برادری مسلمانان دنیا است، اعلام می نمایم نیروهای تخصصی، امدادی و درمانی جمهوری اسلامی ایران آمادگی اعزام به محل حادثه برای ارائه خدمت را دارند.

به گزارش ایرنا، زلزله ای به بزرگی 6.6 درجه در امواج درونی زمین (ریشتر) روز گذشته(آدینه) شهر ازمیر ترکیه را لرزاند.

این زمین لرزه تا به امروز 24 کشته و 799 زخمی برجای گذاشته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 610

به "اعلام آمادگی ایران برای اعزام نیروی متخصص امدادی به ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی ایران برای اعزام نیروی متخصص امدادی به ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید