خبرنگاران مرمت راستا تخریب شده بجنورد- آشخانه 5 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد

به گزارش آوای وحش، بجنورد- خبرنگاران- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: مرمت محور تخریب شده بجنورد-آشخانه که از صبح دیروز به علت رانش زمین، مسدود شده است، پنج میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد.

خبرنگاران مرمت راستا تخریب شده بجنورد- آشخانه 5 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد

جهت دریافت خدمات اجرای طراحی پشت بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

رضا اکبری، دوشنبه در حاشیه بازدید از این محور آسیب دیده به خبرنگار خبرنگاران گفت: با هماهنگی صورت گرفته، قرار است نیمی از اعتبار مورد احتیاج مرمت محور دچار رانش شده بجنورد - آشخانه، از منابع استانی و نیم دیگر با مساعدت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین گردد.

وی گفت: محور بجنورد- آشخانه به علت رانش زمین، مسدود شده است و البته مرمت در حال اجرا است و با استفاده از ماشین آلات راهداری و نیز بنیاد مسکن (به عنوان پیمانکار) کوشش داریم تا این جاده، یک هفته دیگر بازگشایی گردد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: این محور در محل رانش، به طول 150 متر، دچار خسارت شده است و کوشش شده تا برای حل مشکل، کانال و زه کشی آب انجام گردد.

وی درباره قصور احتمالی پیمانکار قبلی در مورد بروز مشکل رانش زمین در جاده گفت: در این زمینه باید آنالیز های لازم انجام گردد و هنوز معین نیست که پیمانکار در اجرای این پروژه قصور و کوتاهی داشته باشد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تاکید بر اهمیت محور بجنورد- آشخانه گفت: ما تاکید داریم که این جهت پرتردد، هر چه زودتر بازگشایی گردد.

بر اساس این گزارش، جاده بجنورد - آشخانه در محدوده روستای مملجه تا دوراهی خندقلو، به دنبال بارندگی های شدید سحرگاه روز یکشنبه، به علت رانش زمین، دچار مشکل و ناایمن شد و تا زمان حل مشکل، تردد خودروها از این محور ممنوع شده و به وسیله جاده قدیم بدرانلو انجام می گردد.

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی و 22 گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد - جنگل گلستان از گردنه های سخت گذر این استان محسوب می شوند.

آشخانه، مرکز شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 139

به "خبرنگاران مرمت راستا تخریب شده بجنورد- آشخانه 5 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مرمت راستا تخریب شده بجنورد- آشخانه 5 میلیارد ریال اعتبار احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید