رکورد اسلاک لاینینگ شکسته شد

به گزارش آوای وحش، بندباز حرفه ای برزیلی با انجام حرکات محیر العقول در ارتفاع 6100 فوتی -1860 متری - روی تسمه ای بسته شده میان دو بالن رکورد جهانی را شکست.

رکورد اسلاک لاینینگ شکسته شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، رافائل زوگنو بریدی 34 ساله یک اسلاک لاینینگ باز حرفه ای است که رکورد خود را در میان ابرها در کشورش برزیل به ثبت رسانده است.

اسلاک لاینینگ چیست؟ نوعی بند لغزی و انجام حرکات تعادلی روی تسمه ای نه چندان سفت بسته شده بین دو نقطه میان زمین و آسمان که اغلب با بندبازی معمولی اشتباه گرفته می گردد.

این ورزشکارجسور پس از راه رفتن بین دو بالن هوای گرم بیش از یک مایل بالاتر از سطح زمین با پای برهنه روی تسمه ، رکورد جهانی اسلاک لاین را شکست.

او درباره هنر نمایی اش گفت که می خواهد بین دو بالون هوای گرم راه برود زیرا می خواست حس شناور و آزاد بودن را تجربه کند.

رافائل اضافه کرد: من فردی هستم که با چالش ها زندگی می کنم.من پروژه های پیچیده را دوست دارم که افراد زیادی را درگیر می نماید و در نتیجه عناصر غیر قابل محاسبه ای مانند آب و هوا را شامل می گردد.

وی اضافه کرد: من رکوردهایی را دوست دارم که شکستن آنها سخت است. یک اشتباه کوچک می توانست فاجعه ایجاد کند. توجه من کاملاً معطوف به حصول اطمینان از این است که تمام مراحل با جزئیات دنبال شوند.بنابراین همه آرام و مطمئن هستند و پس از این مرحله پیروز به لذت و تفکر وصف ناپذیر راه رفتن روی ابرهایی به ارتفاع صدها متر می رسند. با انجام این کار توانستم رکورد جهانی را بشکنم.

رافائل می گوید هنگام عبور از گذرگاه در چنان حالت تمرکزی قرار گرفته است که حتی به یاد نمی آورد که هنگام عبور از آسمان چه چیزی در سرش می گذشته است

این ورزشکار حرفه ای ادامه داد: برای انجام هر حرکت و یافتن تعادل کامل خود در زمان عبور، من واقعا برای تک تک تیم ارزش قائل هستم. من نزدیک می شوم، هر شک و تردیدی را رفع می کنم تا همه چیز به شکلی باورنکردنی جریان داشته باشد، همانطور که در این پروژه رخ داد.

او گفت: من رکوردهایی را دوست دارم که شکستن آنها سخت است. یک اشتباه کوچک می توانست فاجعه ایجاد کند. توجه من کاملاً معطوف به حصول اطمینان از این است که همه مراحل با جزئیات دنبال شوند. احساس شناور بودن و آزادی همواره یکی از بزرگترین انگیزه های تمرین های لاین من بوده است و هیچ چیز نمی تواند به مقدار عبور از بین بالون ها که در آن هر دو نقطه در حرکت ثابت هستند، این حس را به وضوح ایجاد کند.

بسیار مهم است که ما انسانها همچنان رویای برترین دستاوردهای شخصی ممکن را داشته باشیم.

انتهای پیغام،

-

-

-

-

-

-

-

-

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 فروردین 1401 بروزرسانی: 1 فروردین 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1316

به "رکورد اسلاک لاینینگ شکسته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد اسلاک لاینینگ شکسته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید