سقوط خودرو 206 داخل یک پارک

به گزارش آوای وحش، سقوط یک دستگاه خودرو 206 از ارتفاع سه متری به داخل یک پارک، آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

سقوط خودرو 206 داخل یک پارک

به گزارش خبرنگاران، ساعت 22 و 45 دقیقه روز گذشته یک مورد حادثه واژگون شدن خودرو به سامانه 125 به ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله نیروهای عملیاتی یک ایستگاه به محل حادثه واقع در راستا شمال به جنوب بزرگراه شهید باکری، خیابان نیرو اعزام شدند.

خودروی حادثه دیده یک دستگاه پژو 206 بود که در حین حرکت در راستا شمال به جنوب بزرگراه شهید باکری، به علت نامعلومی از راستا اصلی خود خارج شده و از ارتفاعی 3متری به انتهای یکی از خیابان های منتهی به این بزرگراه سقوط نموده و واژگون شده بود.

آتش نشانان با حضور در محل متوجه شدند که خوشبختانه راننده و دیگر سرنشینان خودرو توسط رانندگان خودروهای عبوری از داخل خودرو خارج شده بودند؛ پس از آن نیروهای امداد به محض رسیدن به محل حادثه، جریان برق خودروی سواری را قطع و از نشت بنزین جلوگیری کردند.

همچنین نیروهای عملیات بلافاصله با ایمن سازی کامل محل حادثه و جلوگیری از بروز دیگر حوادث احتمالی، با استفاده از جرثقیل، خودروی واژگون را به حالت اولیه بازگردانده و به محلی ایمن انتقال دادند.

بنابراین گزارش، یکی از سرنشینان که پسری حدودا 18ساله بود دچار مصدومیت شده بود که برای طی کردن فرایند درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

محمد طالش خان -افسر آماده منطقه یک عملیات- که در محل حضور داشته است با تایید وقوع این حادثه اظهار کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی، هم اکنون از سوی پلیس راهور در حال آنالیز است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 109

به "سقوط خودرو 206 داخل یک پارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط خودرو 206 داخل یک پارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید