سناتور آمریکایی: تیراندازی به زنان آسیایی با انگیزه نژادی بوده است

به گزارش آوای وحش، یک سناتور دموکرات آمریکایی معتقد است که تیراندازی مرگبار به سوی زنان آسیایی تبار با انگیزه نژادی بوده است.

سناتور آمریکایی: تیراندازی به زنان آسیایی با انگیزه نژادی بوده است

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور آمریکا پاییز هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، تامی داک ورث نماینده دموکرات روز یکشنبه با ابراز تردید درباره ارزیابی اولیه کریس ورای مدیر اف بی آی درباره تیراندازی مرگبار به سوی زنان آسیایی تبار در آتلانتا، تاکید نمود: این تیراندازی با انگیزه نژادی بوده است.

بر اساس این گزارش، مدیر اف بی آی ادعا نموده است که ارزیابی اولیه نشان می دهد تیراندازی مرگبار آتلانتا که منجر به کشته شدن 6 زن آسیایی تبار شده، جنایت و جرم نفرت انگیز نبوده است.

داک ورث اضافه کرد: من منتظر تحقیقات عمیق تر درباره این مساله هستم که آیا این تیراندازی ها یا سایر جرم های مشابه، با انگیزه های نژادی بوده است یا نه. به نظر من این تیراندازی با اهداف و انگیزه های نژادی بوده است.

پلیس آتلانتا هنوز در حال تحقیق درباره انگیزه این تیراندازی مرگبار است که منجر به کشته شدن 8 نفر از جمله 6 زن آسیایی شده است.

رافائل وارناک سناتور ایالت جورجیا نیز ارزیابی اولیه مدیر اف بی آی را زیر سئوال برده و گفته است: به نظر من مسائل نژادی در این جنایت نقش داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 843

به "سناتور آمریکایی: تیراندازی به زنان آسیایی با انگیزه نژادی بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سناتور آمریکایی: تیراندازی به زنان آسیایی با انگیزه نژادی بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید