سوغات گردشگران به سلسله

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران/لرستان فرماندار سلسله می گوید: ورود گردشگران یکی از عوامل شیوع کووید-19 در این شهرستان است.

سوغات گردشگران به سلسله

شریف خسروی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: شرایط سلسله در بحث شیوع کرونا نسبت به دو هفته پیش بدتر است و الان میانگین روزی دو نمونه مثبت گزارش می شود.

وی ادامه داد: علت این شرایط؛ ورود گردشگران به سلسله و اینکه مردم مثل سابق فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

خسروی با اشاره به اینکه سلسله خوش و آب و هواست و طبعیت خوبی دارد، اضافه نمود: بیشتر گردشگرانی که به این شهرستان سفر می کنند از نقاط گرمسیر کشور بوده، هرچند که از داخل استان خودمان نیز گردشگر داریم.

فرماندار سلسله با اشاره به اینکه تالارهای پذیرایی این شهرستان تا به امروز تعطیل بوده، اضافه نمود: قرار شده تالارها از امروز با 50 درصد ظرفیت و رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

وی در خصوص برگزاری مراسم ترحیم نیز گفت: هرچند مثل سابق نیست اما این گونه مراسم در سلسله برگزار می شود و قابل کتمان نیست.

خسروی تاکید کرد: تا خودمراقبتی نباشد و فرهنگ سازی نکنیم، این ویروس همچنان با ما خواهد بود و راه گریزی نداریم.

فرماندار سلسله گفت: فعالیت همه ادارات مثل سابق با تمام نیروها بوده و حضور کارکنان و ارباب رجوع بدون ماسک و دستکش ممنوع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 398

به "سوغات گردشگران به سلسله" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوغات گردشگران به سلسله"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید