شورای جهانی سفر و توریست اولین تمبر ایمنی و بهداشت را به بازار عرضه کرد

به گزارش آوای وحش، به نقل از تراول دیلی نیوز، شورای جهانی سفر و جهانگردی (WTTC) اولین تمبر جهانی ایمنی و بهداشت را با طراحی ویژه به بازار عرضه کرد. این تمبر به مسافران امکان شناسایی دولت ها و مشاغل مختلف جهان را که پروتکل های استاندارد جهانی بهداشت را اتخاذ نموده اند، می دهد تا مسافران بتوانند سفر های ایمن را تجربه نمایند.

شورای جهانی سفر و توریست اولین تمبر ایمنی و بهداشت را به بازار عرضه کرد

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

سازمان دنیای گردشگری (UNWTO) از اقدام شورای دنیای سفر و دنیاگردی (نماینده بخش خصوصی دنیاگردی) برای عرضه اولین تمبر دنیای ایمنی و بهداشت، حمایت می نماید.

مشاغل واجد شرایط مانند هتل ها، رستوران ها، خطوط هوایی، خطوط کروز، تور اپراتور ها، رستوران ها، خرید در فضای باز، حمل و نقل و فرودگاه ها می توانند پس از اجرای پروتکل های بهداشتی به تفصیل شورای دنیای سفر و دنیاگردی از اولین تمبر دنیای ایمنی و بهداشت استفاده نمایند.

استفاده از این تمبر به اعطای مهر تأیید به تأمین نمایندگان محلی یاری خواهد نمود.

اجرای پروتکل های دنیای برای تقویت بخش سفر و دنیاگردی توسط بیش از 200 مدیرعامل از جمله بعضی از گروه های مهم دنیاگردی دنیا پذیرفته شده است.

گلوریا گوارا، رئیس و مدیرعامل شورای دنیای سفر و دنیاگردی گفت: ما خوشحالیم که سازمان دنیای گردشگری از پروتکل های دنیای بخش خصوصی پشتیبانی می نماید و کوشش های ما به عنوان همکاری عمومی و خصوصی برای اطمینان از بهبودی سریع لازم است.

او اضافه کرد:ما از بحران های گذشته آموخته ایم که پروتکل های استاندارد دنیای، اعتماد به نفس مسافر را تقویت می نماید. تمبر ایمنی دنیای جدید برای یاری به بازسازی اعتماد مصرف نماینده در سراسر دنیا طراحی شده است.

رئیس و مدیرعامل شورای دنیای سفر و دنیاگردی اعلام کرد: ما از این که عربستان سعودی به عنوان رئیس گروه گردشگری G20، کانکون، پرتغال (یکی از سریعترین کشور های در حال رشد در اروپا)، بارسلونا و شهر های دیگر برای پذیرش پروتکل های بخش خصوصی سفر و دنیاگردی و دریافت اولین تمبر دنیای ایمنی و بهداشت اعلام امادگی نموده اند، هیجان زده هستیم. سویل نیز از جمله اولین مقصد هایی است که علاوه بر حمایت از تمبر، پروتکل های استاندارد دنیای را برای بهبودی سریع تر اجرا می نماید.

گلوریا گوارا تأکید کرد:اکنون مسافران می توانند مقاصد مختلف دنیا را که مجموعه جدیدی از پروتکل های دنیای را اتخاذ نموده اند، تشویق نمایند تا هر چه بیشتر شرایط لازم برای اجرای طرح سفر ایمن را فراهم نمایند. این امر به بخش سفر و دنیاگردی یاری می نماید تا دوباره تجارت کند و با رویکردی هماهنگ حرکت کند.

او گفت: برای اولین بار، بخش خصوصی دنیای در خصوص پروتکل های سفر های ایمن تجمع نموده است که باعث ایجاد ثبات در سراسر بخش خواهد شد.

زوراب پولولیکاشویلی، دبیر کل سازمان دنیای گردشگری، گفت: ما از مهر دنیای ایمنی شورای دنیای سفر و دنیاگردی و پروتکل های سفر های ایمن و یاری آن به بازگرداندن اعتماد به نفس جوامع و فعالان صنعت گردشگری استقبال می کنیم. این برای ایجاد اعتماد مهم است و ما تنها در صورت موافقت با هم پیروز خواهیم شد.

او اعلام کرد: ما خوشحالیم که با شورای دنیای سفر و دنیاگردی در زمینه بهبود شرایط ناشی از شیوع گسترده ویروس کرونا همکاری می کنیم. ما در هدف مشترک بازگشت گردشگری متحد هستیم تا مزایایی را که فراتر از بخش ما است، به دست آوریم. اعتماد و دنیاگردی باعث افزایش تقاضای مصرف نماینده، سرمایه گذاری و ایجاد شغل می گردد و از این طریق فرصت هایی را برای همگان ایجاد می نماید.

باشگاه خبرنگاران

منبع: گردشبان
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 336

به "شورای جهانی سفر و توریست اولین تمبر ایمنی و بهداشت را به بازار عرضه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای جهانی سفر و توریست اولین تمبر ایمنی و بهداشت را به بازار عرضه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید