طراحی و بازسازی خانه پوشکا در کیف اکراین

به گزارش آوای وحش، از آنجا که هدف ما در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران معرفی برترین و جذاب ترین آثار معماری در اقصی نقاط دنیا است ، امروز در ادامه فرایند مجموعه مقالات مربوط طراحی دکوراسیون منزل و تعمیرات ساختمان قصد داریم یکی از پروژه های مربوط به طراحی خانه ای در کشور اکراین را برای شما معرفی کنیم .

طراحی و بازسازی خانه پوشکا در کیف اکراین

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

این خانه 180 متری در سال 2018 به مرحله اجرا در آمده است .

تیم طراحی مامور شد که برای یک متخصص جوان و مجرد ، یک آپارتمان طراحی کند ، جایی که او بتواند از زندگی مجردی خود یا در کنار شریک زندگیش لذت ببرد .

ارزیایی اولیه از یک فضای دو طبقه در شهرکیف انجام شد که در نهایت به یک آپارتمان قدیمی رسیدند که دارای آجرکاری هایی با همان قدمت بود و دارای تیرچه های سقفی الواری بود .

در بازسازی ساختمان هنگامی که معماران در یک ساختمان با اهمیت تاریخی کار مینمایند ، همواره سعی مینمایند تا حد ممکن بسیاری از ویژگی های اصلی را حفظ ، بازیابی و استفاده نمایند . آنها بر این باورند که ضمن تاکید بر خلوص اشکال ، متریال ها و بافت های مدرن که توسط معماران معرفی میشوند ، پیش زمینه ای اصیل برای پروژه ایجاد خواهد نمود .

اصلی ترین چالشی که تیم طراحی با آن دست و پنجه نرم میکردند ، یافتن تعادل مناسب بین قدیم و مدرن و در عین حال حفظ تمامیت فضای نخستین بود .

طراحان این ساختمان تصمیم گرفتند که از رنگ های روشن پرهیز نمایند ، پس با ایجاد ترکیبی از عناصر معماری متنوع که توسط یک پالت تک رنگ ساخته شده بود ، به دنبال راهکار های خلاقانه معماری بودند تا گذر زمان در این خانه را حفظ نمایند .

پس در آغاز کار بازسازی منزل ، تیم طراحی با ترمیم آجر های قدیمی به جای مانده و روشن کردن آنها ، تعمیر تیرهای سقفی و تیرهای فلزی ، بازسازی منزل را انجام دادند . هم چنین تیرهای چوبی تمیز و با لاک الکل پوشانده شدند . آنها توانستند 90 درصد از تیرچه های اصلی را حفظ نمایند .

اما مسئله ای که در ترمیم آجرهای قدیمی وجود داشت این بود که بسیاری از این آجرها دیگر قابل استفاده نبودند ، و تیم طراحی اصرار داشت که از آجرهایی که در همان زمان استفاده شده بود ، در این پروژه استفاده نمایند که پیدا کردن این آجرها کمی وقت گیر بود .

اما دیگر عناصری که در فرایند بازسازی به همان صورت در خانه باقی ماند ، دودکش سفید رنگ گوشه آپارتمان است.

پس از این کار ، معماران پروژه یک پس زمینه گرم و طبیعی از چوب های مناسب فضای قدیمی خانه ، در سطح زمین ایجاد کردند که با عناصر مدرن خانه از جمله مبلمان و میزها در هماهنگی کامل بود .

اما در طبقه اول ساختمان و اتاق زیر شیروانی ، از آجرکاری های قدیم خبری نیست و یک فضای مدرن در آن ایجاد شده است که استفاده از متریال روشن و تیره ای که در طبقه همکف شاهد آن بودیم ، تضادی جالب برای این طبقه ایجاد نموده است .

در تقسیم فضایی پلان این خانه در طبقه همکف ، اتاق نشیمن با یک پروژکتور برای فیلم دیدن ، اتاق غذاخوری ، آشپزخانه و سرویس و کمد ها قرار گرفته است و در طبقه اول اتاق خواب اصلی و مهمان ، دفتر کار و سرویس های بهداشتی و حمام است .

در طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه نیز با استفاده از رنگ های به کار رفته در کل فضای خانه ، کل مبلمان و وسایل از پوششی تیره رنگ در پس زمینه سفید است .

منبع: هیرادانا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 486

به "طراحی و بازسازی خانه پوشکا در کیف اکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و بازسازی خانه پوشکا در کیف اکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید