قیمت برنج هندی و پاکستانی

به گزارش آوای وحش، مسیح کشاورز دبیر انجمن واردکنندگان برنج با اشاره به اینکه میزان واردات برنج نسبت به ماه قبل تفاوت چندانی نداشته است، اظهار کرد: بنابر آمار از ابتدای سال تا به امروز مجموع واردات برنج 620 تا 630 هزار تن بوده است.

قیمت برنج هندی و پاکستانی

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، او از ترخیص مقداری برنج رسوبی اطلاع داد و گفت: در حال حاضر میزان برنج های رسوبی مانده در گمرکات زیاد نیست که این امر نشان می دهد واردات با ارز نیما به شدت برروی ورود این کالا تاثیر گذاشته است.

کشاورز ادامه داد: در جلسه ای که با سازمان استاندارد خواهیم داشت، موضوع واردات برنج پرمحصول را بار دیگر مرور می کنیم تا آسیبی برای تنظیم بازار نداشته باشیم چرا که میزان برنج رسوبی گمرک 50 تا 80 هزار تن است.

دبیر انجمن وارد کنندگان برنج از کاهش 50 درصدی واردات برنج اطلاع داد و گفت: با توجه به واردات برنج با ارز نیما و کاهش تقاضا برای خرید ناشی از مسائل معیشتی، میزان واردات نسبت به سال قبل افت محسوسی داشته است که هر چه سریع تر در این خصوص باید تمهیداتی اندیشیده گردد، در غیر این صورت با خطر حذف برنج از سفره خانوار ها روبه رو خواهیم بود.

دبیر انجمن واردکنندگان برنج در خاتمه قیمت هر کیلو برنج هندی و پاکستانی را بالای 20 هزار تومان خاطرنشان کرد و گفت: با واردات برنج پرمحصول در ایام کرونا دیگر نگران افزایش تقاضا نیستیم.

منبع: فرارو
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 661

به "قیمت برنج هندی و پاکستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت برنج هندی و پاکستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید