تور هند: مراکز خرید دهلی، نمایشگاهی از بهترین برندهای دنیا (قسمت اول)

به گزارش آوای وحش، دلهی یا دهلی، مجموعه ای از فرهنگ های سنتی و مدرن و دارای مراکز خرید بسیاری است که به جرات می توان گفت بیش تر آن ها کالاهای به روز می فروشند. در این مقاله به طور مختصر با این مراکز آشنا می شویم. با خبرنگاران همراه باشید.

تور هند: مراکز خرید دهلی، نمایشگاهی از بهترین برندهای دنیا (قسمت اول)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

دهلی و منطقه ها اطراف آن مملو از فروشگاه ها و مراکز خریدی است که تجربه خرید و سرگرمی جدیدی را به شما هدیه می نمایند. برای خریداران، انواع کالاها با برندهای ملی و بین المللی مانند نایک، آدیداس، پانتالون، و بسیاری برندهای دیگر وجود دارد.

علاوه بر این مراکز خرید، رستوران های فراوانی نیز هستند که لذت شما را کامل می نمایند. رفتن به سینماها یا مراکز سرگرمیی در دهلی، مطمئنا لذت بخش خواهد بود.

امپوریو، واسانت کانج (Emporio, vasant Kunj)

امپوریو، واقع در واسانت کانج (مکانی در نزدیکی دهلی)، یکی از معروف ترین فروشگاه ها، نه تنها در دهلی بلکه در تمام هند است. این فروشگاه بعلاوه از جمله گران ترین و لوکس ترین مراکز خرید هند است. امپوریو عرضه نماینده 170 برند است که 75 برند آن ها بین المللی هستند. از جاذبه های این مرکز رستوران ستز ویت ای بار (Setz With A Bar) است که غذاهای 7 کشور مختلف را سرو می نماید.

فروشگاه آمبینس (Ambience Mall)

فروشگاه آمبینس، واقع در خیابان نلسون ماندلا، عرضه نماینده انواع محصولات مارک دار از جمله پوشاک و کفش و غذا است. علاوه بر این ها دارای سالن بولینگ، سالن های سینما، مکان های مخصوص اسکی روی یخ و غیره است. بعلاوه هتل لیلا کمپینسکی (Leela Kempinski) بر روی فروشگاه قرار گرفته است.

فروشگاه سلکت سیتی واک (Select City Walk Mall)

یکی از معروف ترین و گران قیمت ترین مراکز خرید دهلی، فروشگاه سلکت سیتی واک است که در منطقه ساکت (Saket) دهلی قرار گرفته است. این مرکز شامل بعضی برندهای ملی و بین المللی، رستوران ها، سالن های سینما، فود کورت، کافه، و غیره است. این مرکز مکان مناسبی برای خرید و سرگرمی است. ساعت کار فروشگاه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب است.

پرومناد (Promenade)

پرومناد یکی از فروشگاه های معروف، واقع در خیابان نلسون ماندلا، در قلب واسانت کانج، در نزدیکی دیگر فروشگاه ها مانند امپوریو، و آمبینس قرار گرفته است. تمرکز اصلی این فروشگاه بر برندهای روز پوشاک، سینما، لوازم کادویی، مغازه های فروش کتاب و لوازم التحریر است. ظرفیت سینماهای این مرکز خرید 1140 نفر است. بعلاوه برای بچه ها مکانی هم در داخل فروشگاه و هم در محوطه در نظر گرفته شده است.

آنسال پلازا (Ansal Plaza)

بازار آنسال در اندروز گانج، جنوب دهلی، قرار گرفته است. این مرکز خرید دارای یک پارکینگ عالی با ظرفیت 1000 ماشین است. بعلاوه در این مرکز می توانید انواع برندهای ملی و بین المللی را بیابید.

مرکز خرید سیتی اسکوور (City Square Mall)

این مرکز خرید در شیواجی مارگ (Shivaji Marg) قرار گرفته است که مرکز اصلی فروشگاه های زنجیره ای، رستوران هایی چون کی.اف.سی، و دومینوز است. بعلاوه در طبقه آخر یک فودکورت یا صحن خوراک وجود دارد.

مرکز خرید تی.دی.آی (TDI Mall)

این مرکز خرید در راجوری گاردن، دهلی نو قرار گرفته است. این فروشگاه نیز از جمله فروشگاه های معروف، با برندهای معروف پوشاک و بعلاوه پارکینگ است.

مرکز خرید مترو واک (Metro Walk Mall)

این مرکز واقع در بخش 10 (Sector 10)، دارای مارک های محلی و بین المللی مانند ریبوک، پانتالون، نایک، و بعلاوه یک دریاچه مصنوعی است که زمینه بسیار زیبایی برای فروشگاه به وجود آورده است.

مرکز خرید ای.دی.ام (EDM Mall)

این مرکز خرید مانند دیگر فروشگاه ها، دارای انواع امکانات خرید و مغازه هایی با مارک های ملی و بین المللی است. بعلاوه داخل این مرکز خرید رستوران ها و فست فودهای بسیاری وجود دارد.

مرکز خرید پاسیفیک (Pacific Mall)

پاسیفیک واقع در دهلی نو، تجربه ای نو از خرید و سرگرمی را در دهلی به ارمغان می آورد. این مرکز خرید شامل بیش از 130 برند ملیو بین المللی است.

مرکز خرید شیپرا (Shipra Mall)

معماری این مرکز خرید از سبک معماری کلاسیک روم الهام گرفته است. در این مرکز خرید بیش از 100 برند ملی و بین المللی و اسباب سرگرمی وجود دارد. مجموعه سینماهای سه بعدی، فود کورت، آمفی تئاتر و پارکینگی با ظرفیت 1000 خودرو از دیگر ویژگی های شیپرا است.

سیتی سنتر

این مرکز خرید دارای مجموعه سالن های سینما و رستوران هایی چون موتی ماهال (Moti Mahal)، فیلمی ماسالا (Filmi Masala)، و کوالیتی اکسپرس (Kwality Wxpress) است. از جمله برندهای اصلی این فروشگاه یونایتد کالرز آف بنتون (United Colors of Benetton)، مینا بازار (Meena Bazaar)، ریبوک، آدیداس، کاتن وورلد (Cotton World)، و کوکو والمز (Coco Palms) است.

مرکز خرید ام.جی.اف مگاسیتی (MGF Megacity Mall)

این مرکز خرید توجه بسیاری افراد را به خود جلب می نماید و دارای برندهای ملی و بین المللی و پارکینگ است.

مرکز خرید ساهارا (Sahara Mall)

این مرکز خرید از قدیمی ترین مراکز خرید منطقه است. از محصولات این فروشگاه می توان به برندهای پانتالون، ریموندز، لوتوس فیت، زاور، تانیش، و بیگ بازار نام برد.

مرکز خرید جی.آی.پی یا قصر بزرگ هند (GIP Mall)

این مرکز خرید که بزرگ ترین قصر هند به شمار می آید، مشهورترین فروشگاه منطقه نویدا (Noida) است. این فروشگاه علاوه بر برندهای معروف جهان، دارای یک شهربازی به نام جهانی عجایب است. محصولات بسیاری چون شاپرز شاپ (Shoppers Shop)، گلوبس (Globus)، پانتالونز (Pantaloons)، بیگ بازار (Big Bazaar)، هوم تون (Home Town)، وود لند (Woodland)، لایف استایل (Lifestyle)، لایف استایل هوم (Lifestyle Home)، آدیداس، نایک، گس (Guess)، مارکس اند اسپنسر (Marks & Spenser) در این مرکز دیده می شوند.

مرکز خرید سنتر استیج (Center Stage Mall)

این مرکز خرید درست روبه روی فروشگاه جی.آی.پی قرار گرفته است و دارای مغازه هایی با محصولات باکیفیت و مارک دار، و بعلاوه رستوران است.

مرکز خرید مگا مال جرگان (Mega Mall Gurgaon)

این مرکز خرید یکی از معروف ترین فروشگاه های محلی است که دارای مجموعه یا پردیس سینمایی، فود کورت یا صحن خوراک به نام دی.تی دینرز (DT Diners) است.

مرکز خرید وی.تری.اس یا لاکسمی ناگار (V3S Mall/ Laxmi Nagar)

این فروشگاه که از قدیمی ترین مراکز خرید در شرق دهلی است، در کنار ایستگاه متروی نیرمان ویهار قرار گرفته است. در این مرکز می توانید برندهای هندی و خارجی را تهیه کنید.

منبع: کجارو / amazingindiablog.in / indiafamousfor.com
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1314

به "تور هند: مراکز خرید دهلی، نمایشگاهی از بهترین برندهای دنیا (قسمت اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند: مراکز خرید دهلی، نمایشگاهی از بهترین برندهای دنیا (قسمت اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید