مقاله: مقاصد گردشگری جاده ای کانادا

به گزارش آوای وحش، اگر بخواهیم یکی از خاص ترین منطقه ها تفریحی جاده ای در کشور کانادا را به شما معرفی کنیم، بی شک یخچال هابرد (Hubbard Glacier) در صدر این فهرست قرار خواهد گرفت. این جاذبه طبیعی در شرق آلاسکا قرار گرفته است و بخشی از استان یوکون کانادا می باشد. تورهای گردشگری با کشتی های کروز سفر شما را در دل این یخچال طبیعی لذت بخش تر خواهند کرد.

مقاله: مقاصد گردشگری جاده ای کانادا

یکی از برترین گردش های جاده­ای را از جاذبه های چشم­نواز شهر ساسکاچوان داشته باشید. با افتتاح پارک Badlands Parkway در سال 2019، اکنون می توانید پارک ملی Grasslands را نه در یک سفر بلکه در دو سفر جاده ای خاطره انگیز مشاهده کنید. پارک ملی Grasslands یک پارک ملی در کشوز کانادا است که در مجاورت دهکده وال ماری، ساسکاچوان واقع شده و یکی از 44 پارک ملی و پارک محافظت شده در سیستم پارک های ملی کانادا است. این پارک ملی در شمال استان مونتانا آمریکا واقع شده و در مجاورت مرز بین المللی قرار گرفته است.

این رشته کوه ها شامل بلندترین کوه های سرزمین کانادا در شرق راکی هستند. کوه های تارنگت جنب شمالگان، سرزمین و زادگاه اینویت ها هستند و گنجینه ای از داستان ها قدرتمند، روحیه ها و سنت های مسافران قرن های گذشته را در خود محفوظ نموده اند. این پارک بزرگ ترین پارک ملی در اقیانوس اطلس کانادا و جنوبی ترین پارک ملی در قطب شمال است. هدف از احداث پارک ملی کوه های تارنگت حفاظت از از حیوانات وحشی نظیر گوزن کانادایی، خرس های سیاه، گروه گرگ ها، دو گونه روباه، خرس قطبی، شاهین معمولی و عقاب طلایی و… است. شما با سفر جاده ای به این پارک ملی می توانید علاوه­بر لذت بردن از جاده های سرسبز و کوهستانی از فعالیت های تفریحی مانند پیاده روی، کوه نوردی و کایاک سواری موجود در این پارک نیز، استفاده کنید.

منبع مقاله: مقاصد گردشگری جاده ای کانادا

انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1230

به "مقاله: مقاصد گردشگری جاده ای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مقاصد گردشگری جاده ای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید