ممنوعیت پرواز این هواپیما از ساعت 9 تا 18 به علت گرمای هوا

به گزارش آوای وحش، سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: با تصمیمات اخذ شده برای هواپیما های MD ناوگان به منظور ارتقای ایمنی در پرواز ها در شرایط گرمای هوا محدودیت های پروازی اعمال شده و پرواز این هواپیما ها در ساعت 9 تا 18 ممنوع است.

ممنوعیت پرواز این هواپیما از ساعت 9 تا 18 به علت گرمای هوا

به گزارش ایلنا، جعفر یازرلو از محدودیت ساعتی پرواز تعدادی از هواپیما های کشور به علت گرمای هوا اطلاع داد و گفت: با تصمیمات اخذ شده برای هواپیما های MD ناوگان به منظور ارتقای ایمنی در پرواز ها در شرایط گرمای هوا محدودیت های پروازی اعمال شده و پرواز این هواپیما ها در ساعت 9 تا 18 ممنوع است.

وی ادامه داد: این محدودیت تنها به علت شرایط جوی و اینکه آسیبی به موتور هواپیما وارد نگردد، اعمال شده و در حال حاضر هواپیما ها براس ارتقای ایمنی پرواز ها در این گرمای هوا با ظرفیت کامل پرواز ندارند و کمتر از ظرفیت کامل هواپیما مسافر گیری می گردد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تعداد هواپیما های MD ناوگان هوایی کشور اضافه نمود: حدود 45 فروند هواپیمای MD در ناوگان موجود است که محدودیت ساعت پروازی برای این هواپیما ها اعمال شده است.

وی تاکید نمود: محدودیت اعمال شده برای هواپیما های MD درصورتی که شرکت های هواپیمایی روش کنترلی مناسب برای ایام گرم را به سازمان ارائه دهند حذف می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 مرداد 1402 بروزرسانی: 16 مرداد 1402 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1598

به "ممنوعیت پرواز این هواپیما از ساعت 9 تا 18 به علت گرمای هوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت پرواز این هواپیما از ساعت 9 تا 18 به علت گرمای هوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید