واکنش باشگاه استقلال به جذب مامه تیام ، یک بازیکن نو به آبی ها اضافه شد

به گزارش آوای وحش، طی چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد مذاکره باشگاه استقلال با مامه تیام، مهاجم سابق این تیم مطرح شده بود.

واکنش باشگاه استقلال به جذب مامه تیام ، یک بازیکن نو به آبی ها اضافه شد

به گزارش همهری آنلاین باشگاه استقلال در پنجره نقل وانتقالات نیم فصل درگیر مسائل مختلفی از جمله بسته بودن پنجره نقل وانتقالات و پر بودن فهرست تیم بود که با فسخ قرارداد سیاوش یزدانی یک جای خالی ایجاد شد. این باشگاه تا خاتمه زمان معین شده برای نقل و انتقال بازیکن، نتوانست بازیکنی جذب کند و در حال حاضر تنها می توانند از بازیکنان آزاد (بازیکنانی که تا خاتمه فصل نقل واننقالات تحت قرارداد با هیچ تیمی نبده اند) استفاده کند و با آن ها قرارداد ببندد.

طی چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد مذاکره باشگاه استقلال با مامه تیام، مهاجم سابق این تیم مطرح شده بود اما باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای این مساله را تکذیب کرد. باشگاه استقلال در این بیانیه نوشت: ضمن احترام به مامه تیام که بازیکن ارزشمند و توانمندی است، باشگاه استقلال اعلام می نماید هیچ مذاکره ای با این بازیکن و باشگاهش نداشته و نامه منتشر شده در این رابطه جعلی است و حق پیگرد این موضوع برای باشگاه استقلال محفوظ است.

آبی پوشان مرکز بعلاوه از تیم امید خود، یک بازیکن را به تیم بزرگسالان منتقل کردند. با نظر مثبت ریکاردو ساپینتو، مهران فیض آبادی مدافع تیم امید استقلال که مدتی است در تمرینات استقلال شرکت می نماید، به تیم بزرگسالان استقلال اضافه شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1524

به "واکنش باشگاه استقلال به جذب مامه تیام ، یک بازیکن نو به آبی ها اضافه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه استقلال به جذب مامه تیام ، یک بازیکن نو به آبی ها اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید