پیشتازی 10 درصدی بایدن نسبت به ترامپ در تازه ترین نظرسنجی

به گزارش آوای وحش، بایدن نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان نسبت به ترامپ رقیب جمهوریخواه خود در نظرسنجی ها پیشتاز است.

پیشتازی 10 درصدی بایدن نسبت به ترامپ در تازه ترین نظرسنجی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، تازه ترین نظرسنجی مشترک سی بی اس نیوز- یوگاو نشان می دهد که جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 نسبت به دونالد ترامپ 10 درصد پیشتاز است.

بر اساس این گزارش، بیش از 52 درصد رأی دهندگان آمریکایی در این نظرسنجی اعلام کرده اند که از بایدن حمایت خواهند کرد و این رقم برای ترامپ به 42 درصد رسیده است.

حدود 3 درصد رأی دهندگان نیز گفته اند هنوز مردد هستند به چه کسی رأی بدهند و 3 درصد نیز اعلام کردند که ترجیح می دهند به فرد دیگری رأی بدهند.

بیش از 49 درصد حامیان بایدن گفته اند که مهمترین علت برای رأی دادن در ماه نوامبر به وی، مخالفت با ترامپ است. 32 درصد نیز گفته اند که علت اصلی رأی دادن آنها به بایدن این است که به معاون رئیس جمهور سابق آمریکا علاقه دارند.

این در حالی است که 73 درصد طرفداران ترامپ گفته اند که به خاطر علاقه ای که به ترامپ دارند حاضرند به او رأی بدهند و تنها 18 درصد اعلام کرده اند که علت اصلی رأی دادن به ترامپ، مخالفت با بایدن است.

در زمینه عملکرد اقتصادی نامزدهای ریاست جمهوری امریکا نیز 44 درصد رأی دهندگان بایدن و 45 درصد نیز ترامپ را انتخاب کرده اند.

حدود نیمی از رأی دهندگان آمریکایی نیز گفته اند که بایدن احتمالاً عملکرد بهتری در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا می تواند داشته باشد و این رقم برای ترامپ تنها 38 درصد بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 524

به "پیشتازی 10 درصدی بایدن نسبت به ترامپ در تازه ترین نظرسنجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشتازی 10 درصدی بایدن نسبت به ترامپ در تازه ترین نظرسنجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید