266 واحد صنفی متخلف سمنان پلمب شد

به گزارش آوای وحش، مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان گفت: 266 واحد صنفی غیرضروری این استان به دلیل رعایت نکردن طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شد.

266 واحد صنفی متخلف سمنان پلمب شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، سیدمهدی برهانی با اشاره به افزایش بازرسی ها از واحدهای صنفی سمنان، اضافه کرد: در این مدت، 3 هزار و 800 واحد صنفی غیرضروری مشمول دریافت اخطار پلمب شد.

وی گفت: 25 هزار بازرسی در مدت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قالب گشت های مشترک بازرسی در بازار و شهر با همکاری دستگاه های مرتبط بر اساس مصوبه های ستاد مقابله با کرونا استان مبنی بر محدودیت فعالیت واحدهای صنفی غیرضروری انجام شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان سمنان اعلام کرد: اصناف کم خطر در صورت اخذ تعهد برای اجرای دستورالعمل های مقابله با کرونا در طرح فاصله گذاری هوشمند می توانند فعالیت خود را شروع نمایند.

فعالیت آن دسته از اصنافی که از شروع بحران ویروس کرونا به دلیل شرایط محیطی و تجمع جمعیت در آنها به عنوان صنف پرخطر اعلام و تعطیل شده اند نیز تا اعلام عادی شدن شرایط از سوی وزارت بهداشت کماکان تعطیل اعلام می گردد.

براساس اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی فعالیت های پرخطر مشاغل در حوزه اصناف شامل آرایشگاه ها، رستوران ها، تالارهای پذیرایی، مراکز بازی و تفریحی از جمله گیم نت ها، قهوه خانه و چایخانه ها، اماکن اقامتی مانند هتل ها، استخرهای شنا، سونا، ماساژ و باشگاه های بدنسازی و ورزشی، سینماها، جشنواره ها و نمایشگاهای هنری و فرهنگی است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 251

به "266 واحد صنفی متخلف سمنان پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "266 واحد صنفی متخلف سمنان پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید