شروع ثبت نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستان

به گزارش آوای وحش، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از شروع ثبت نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر همزمان با سراسر کشور در استان اطلاع داد.

شروع ثبت نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستان

به گزارش خبرنگاران لرستان: علی آشتاب اضافه کرد: نام نویسی در این جشنواره در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی آغاز شده است.

وی ادامه داد: بعلاوه مهمترین ویژگی جشنواره امسال اضافه شدن بخش گردشگری و صنایع دستی به اسم بخش تخصصی این جشنواره در کنار بخش های مالی فوق است.

آشتاب توضیح داد: هدف از برگزاری جشنوارۀ کارآفرینان برتر شناسایی و انتخاب کارآفرینانی است که با پشتکار و خلاقانه تحولی بر فراوری و اشتغال ایجاد نموده اند.

وی ادامه داد: مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره شامل توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب وکار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به اسم الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف مالی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه مالی کشور که می توان از آن ها نام برد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان نمود: متقاضیان می توانند برای ثبت نام از یک تیرماه تا 10 مردادماه امسال به سامانه جشنواره کارآفرینان برتر به آدرس WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR مراجعه نمایند.

آشتاب ادامه داد: تمامی مراحل ثبت نام جشنواره به صورت اینترنتی است و کارآفرینان در صورت لزوم می توانند در صورت لزوم با شماره تلفن های 33229804 و 3398229806 تماس گرفته و یا با مراجعه به وب سایت lorestan.mcls.gov.ir از روتد جزییات این جشنواره باخبر شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1061

به "شروع ثبت نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید