اجرای فاز سوم استانداردسازی تاسیسات گردشگری منطقه آزاد اروند

به گزارش آوای وحش، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، اجرای فاز سوم استانداردسازی تاسیسات گردشگری منطقه آزاد اروند صورت گرفت.

اجرای فاز سوم استانداردسازی تاسیسات گردشگری منطقه آزاد اروند

امیر هوشنگ بابا مرادی با بیان اینکه فرآیند استانداردسازی مهانپذیرها، هتلهای یک و دو ستاره بر مبنای ضوابط به وسیله تیم ارزیابی در شهرستانهای آبادان و خرمشهر انجام شد، گفت: در فاز سوم استانداردسازی هتلها و تأسیسات گردشگری حوزه های ایمنی، تأسیسات ساختمانی، بهداشت، خانه داری، آموزش منابع انسانی و…به وسیله تیم کارشناسی، مورد آنالیز نهاده شد.

وی ضمن تأکید بر این مهم که استانداردسازی هتلها و ارائه برترین خدمات یکی از اصلی ترین محورهای صنعت گردشگری محسوب می گردد، اضافه نمود: در این بازدید که طی 3 روز انجام گرفت، موارد ذکر شده آنالیز و مدیران هتلها می بایست طی یک بازه زمانی 3 ماهه طبق گزارش تهیه شده موارد و نکاتی که احتیاج به بهسازی داشته را انجام دهند و تأییدیه استاندارد دریافت نموده و با گواهینامه تطبیق ضوابط خدمات ارائه دهند.

مدیر توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند توضیح داد: استانداردسازی هتلها و مراکز اقامتی از جمله وظایفی است که بر عهده دست اندرکاران خدمات مهمان نوازی واقع شده است تا تجربه سفر را برای گردشگران خوشایندتر کند. به همین دلیل، مدیریت توسعه گردشگری و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند کوشش دارد اماکن گردشگری منطقه را در حد توان به استانداردهای لازم نزدیک کند.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1402 بروزرسانی: 17 دی 1402 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1625

به "اجرای فاز سوم استانداردسازی تاسیسات گردشگری منطقه آزاد اروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای فاز سوم استانداردسازی تاسیسات گردشگری منطقه آزاد اروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید