افتتاح باغ موزه دفاع مقدس در خراسان شمالی طی هفته جاری

به گزارش آوای وحش، خبرنگاران/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: سه شنبه هفته جاری با حضور سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فاز یک باغ موزه دفاع مقدس استان افتتاح می گردد.

افتتاح باغ موزه دفاع مقدس در خراسان شمالی طی هفته جاری

جهت دریافت خدمات قیمت ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمدعلی شجاعی در نشست هماهنگی افتتاح فاز یک باغ موزه دفاع مقدس استان گفت: تا به امروز چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس هزینه شده است.

وی با اشاره به شروع اجرای پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان در سال 96، اضافه کرد: با انسجام و هم افزایی اجزای حاکمیت در استان تمامی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان پای کار آمده اند تا این پروژه در استان تکمیل گردد تا بخشی از دین به شهدا و ایثارگران ادا گردد.

لازم به ذکر است محمد علی شجاعی در دی ماه پس از بازدید از فرایند ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان از عزم جدی برای به بهره برداری رساندن این طرح تا خاتمه سال خبر داده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 854

به "افتتاح باغ موزه دفاع مقدس در خراسان شمالی طی هفته جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح باغ موزه دفاع مقدس در خراسان شمالی طی هفته جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید