ایده های بازسازی و طراحی دکوراسیون سرویس های بهداشتی

به گزارش آوای وحش، شاید خیلی ها فکر میکنند در بازسازی ساختمان ، طراحی دکوراسیون داخلی فقط برای فضاهایی مانند نشیمن ، اتاق غذاخوری ، طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه و اتاق خواب هاست و طراحی دکوراسیون داخلی حمام ها و سرویس های بهداشتی چندان مهم نیست . در صورتی که این دو فضا به اندازه بقیه فضاهای خانه باید زیبایی و جذابیت داشته باشند . این فضاها در دکوراسیون داخلی منزل ابعاد کوچک تری از دیگر فضاهای ساختمان دارند و برای طراحی دکوراسیون داخلی آن ، شرکت بازسازی ساختمان باید بهترین ایده ها و نکات را در طراحی آن به کار ببرد .در این مقاله قصد داریم ایده های مناسب برای ایجاد دکوراسیون لوکس در سرویس های بهداشتی را برای شما بیان کنیم .

ایده های بازسازی و طراحی دکوراسیون سرویس های بهداشتی

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

1 - طراحی با ترموود

ترموود نوعی از چوب است که در اثر تحمل حرارت بالا تهیه میشود . این ویژگی سبب میشود که این چوب در برابر حرارت ، رطوبت و نفود جانوران موذی بسیار مقاوم تر از چوب های معمولی باشد . به همین دلیل میتوان ترموودها را در محیط هایی که با آب سر و کار دارند مانند سرویس بهداشتی و حمام به کار برد . ترموود ها زیبایی و عطر دل نشینی را برای فضا به ارمغان می آورند و استفاده از آن در فضایی مانند سرویس بهداشتی باعث میشود فضا آرامش بخش تر و جذاب تر به نظر برسد .

2 - تایل های شیشه ای

این تایل های شیشه ای در ابعاد مختلف میتواند به عنوان یه عنصر تزئینی و متریال دکوری در سرویس های بهداشتی در کف یا دیوار های محیط به کار رود و باعث نورانی تر شدن و درخشندگی بیشتر فضا میشوند . هم چنین بازتاب نور بر روی آن ها میتواند اثرات زیبایی را در فضای سرویس ایجاد کند .

3 - طراحی سینک های روشویی خاص

امروزه تنوع این سینک های دستشویی بسیار زیاد شده است و انواع متریال ها مانند سنگ ، شیشه و سرامیک را میتوان برای آنها به کار برد . هم چنین میتوان فرم های مختلف گرد و صاف را برای سینک ها با توجه به نوع سبک کلی بازسازی منزل طراحی کرد . شیر آلات متصل به آن نیز میتواند رنگ های چشم نوازی را به خود بگیرند و فضا را با شکوه نمایند .

4 - عناصر و مبلمان در سرویس بهداشتی

شاید فکر کنید در سرویس بهداشتی مبلمان زیادی نمیتواند حضور داشته باشد . در صورتی که میتوان از انواع کمد ها برای نگهداری و ذخیره وسایل و حوله ها به همراه آینه استفاده کرد . قفسه ها ، شیر آلات ، آویز ها و عناصر ریز و درشت دیگر که باید به درستی انتخاب شوند تا فضا جلوه ای دیگر به خود بگیرد .

5 - کاشی متریال جذاب سرویس های بهداشتی

بدون شک بهترین و زیباترین متریال برای استفاده در طراحی داخلی خانه و بلاخص سرویس های بهداشتی و حمام ها ، کاشی ها هستند .کاشی ها در ابعاد و فرم های گوناگون و دارا بودن رنگ ها و جنس های متععد توانسته است خود را به عنوان با کیفیت ترین متریال در سرویس های بهداشتی نشان دهد .

6 - نورپردازی سرویس های بهداشتی

نورپردازی مناسب و اصولی میتواند به آرام شدن و راحت شدن جو محیط یاری کند . برای این کار باید با انتخاب و جایگذاری درست نورها و چراغ ها ، نورهایی غیر مستقیم و با رنگ مناسب را در فضا قرار داد و از طراحی لامپ های عظیم آن هم در مرکز سقف پرهیز کرد زیرا این لامپ ها و موقعیت آن میتواند سایه های نامطلوب و آزار دهنده ای را در فضا ایجاد کند .

منبع: هیرادانا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 483

به "ایده های بازسازی و طراحی دکوراسیون سرویس های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایده های بازسازی و طراحی دکوراسیون سرویس های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید