این توصیه های سفر را جدی نگیرید

به گزارش آوای وحش، 5تا از بدترین توصیه های سفری

اگر شما هم فردی هستید که بیشتر زمان خود را در سفر می گذرانید، یا حداقل بخش مهمی از زندگی تان را گردشگری تشکیل می دهد، پس احتمالا تا بحال توصیه های زیادی را از مردم شنیده اید که فکر می نمایند همه چیز را می دانند! در ادامه می خواهیم 5تا از بدترین توصیه هایی که در این مورد به شما شده و اینکه چرا نباید آنها را جدی بگیرید را معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

این توصیه های سفر را جدی نگیرید

1-غذاهای گوشتی خیابانی را نخورید

یک تصور غلط درباره سفر این است که غذاهای گوشتی ای که در خیابان سرو می شوند، مطمئنا باعث مرگ هر مسافری می شوند. نه تنها این تصور کاملا غلط است، بلکه باعث می گردد تا افرادی که سفر می نمایند، غذاهایی که هم ارزان، هم فرهنگی و هم تمام چیزهایی که مرتبط به این غذاها هستند مثل فرهنگ خوردن غذاهای خیابانی را از دست بدهند. اگر از این بایت نگران هستید، می توانید از افراد محلی بخواهید شما را به یک محل خوب هدایت نمایند، یا نهایتش این می گردد که جمعیت را دنبال کنید. یک مثال خوب برای این اشتباه، دکه های خیابانی تایلند است که غذاهای بسیار تمیز و خوشمزه با استانداردهای بالا سرو می نمایند و علاوه بر این می توان با هاله های فرهنگی این سبک غذا خوردن هم به خوبی آشنا شد.

2-حتما باید به … بروید

نه حتما لازم نیست. فقط به این علت که شخصی به آنجا رفته و از بودن در آنجا لذت برده، به این معنا نیست که شما هم حتما همانقدر لذت خواهید برد. وقتی که دارید مقصد گردشگری تان را انتخاب می کنید، کاملا تحقیق کنید و ببینید چه چیزی توجهتان را جلب می نماید. سفر کردن به معنای کشف کردن است. پس ببینید چه کشفی شما را به سوی خود جذب می نماید.

3- تجربه های افراد را دنبال کنید

خواندن نظرات افراد، یک راه بسیار عالی برای آماده شدن به یک سفر است، اما این را همواره یادتان باشد که این نظرها می تواند کمی چاشنی همراهش داشته باشد. مثلا اگر از بین نظرهایی که افراد درباره یک رستوران داده اند، یک یا دوتایشان بد بوده، به این معنا نیست که ارزش رفتن ندارد. تجربه، خصوصی است و افراد هم دارای توقعات و سلیقه های متفاوتی هستند. تا حالا چند بار شده که شما ازچیزی خوشتان بیاید که دوستتان از آن متنفر بوده؟ این خیلی خوب است که به نظرات و تجربه های افراد اهمیت دهید و آنها را هم در گوشه ذهنتان داشته باشید اما نباید به عامل اصلی در تصمیم گیریتان تبدیل گردد.

4- مطمئن شوید که همه چیز را از قبل برنامه ریزی نموده اید

در جوب باید گفت بله و نه. در حالیکه برخی چیزها مثل رزرو هتل و پرواز به برنامه ریزی قبلی احتیاج دارند، ماجراجویی و غیر منتظره بودن عواملی هستند که سفرتان را به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل می نمایند. همواره در زندگی، برخی از برترین لحظات در مواقعی اتفاق می افتند که ناگهانی و خودبخودی بوده اند.

5- فلان مکان بسیار خطرناک است

چرا؟ چون فرق دارد؟ چون به مقدار غرب پیشرفته نیست؟ همه افراد از ناشناخته ها واهمه دارند، اما خطر بخشی از زندگی است. بسیاری از جاهایی که خطرناک معرفی شده اند، برای افرادی که زرنگ و دانا باشند، امنیت کامل دارند. اگر بخواهید شانس ریسک کردن را از خودتان بگیرید، شانس یک سفر پرهیجان را از خود گرفته اید.

منبع: travelversed.co

منبع: الی گشت
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1302

به "این توصیه های سفر را جدی نگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این توصیه های سفر را جدی نگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید