برای شخصیت خود جنگیدیم، بازی با فارنسی برایم فوق العاده بود

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پورتو در هفته سی و دوم لیگ فوتبال پرتغال دوشنبه شب به مصاف فارنسی رفت و در شب درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود با نتیجه پرگل 5 بر یک پیروز شد.

برای شخصیت خود جنگیدیم، بازی با فارنسی برایم فوق العاده بود

مهدی طارمی مرد اول این میدان بود. او در دقیقه 6 از روی نقطه پنالتی گل نخست بازی را به ثمر رساند. طارمی سپس دو پاس گل به هم تیمی های خود داد و در دقیقه 59 هم گل چهارم پورتو را وارد دروازه حریف کرد.

این مهاجم ایرانی در خاتمه مسابقه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و در مصاحبه ای گفت: بازی های خوب زیادی داشتیم ولی این مسابقه به ویژه برای من یک بازی فوق العاده بود. خیلی خوب بازی کردیم. به تیم فارنسی هم تبریک می گویم که 10 نفره دفاع نکرد.

طارمی بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن زمین

وی در مورد حضورش در خط حمله در کنار تونی مارتینز تاکید نمود: همه بازیکنان برای تیم بازی می نمایند. فرقی نمی کند تونی در خط حمله باشد یا ماره گا یا بازیکنان دیگر. ما برای شخصیت خود جنگیدیم.

مهاجم ایرانی پورتو درباره شانس کم این تیم برای قهرمانی در لیگ پرتغال در دو بازی به جامانده هم گفت: ما دو بازی داریم و برای شخصیت خودمان بازی می کنیم. می خواهیم در دو بازی به جامانده پیروز شویم و سعی می کنیم به این هدف برسیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 959

به "برای شخصیت خود جنگیدیم، بازی با فارنسی برایم فوق العاده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای شخصیت خود جنگیدیم، بازی با فارنسی برایم فوق العاده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید