برگزاری جلسه ستاد بزرگترین نمایشگاه گل و گیاه کشور در آمل

به گزارش آوای وحش، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی آمل از برگزاری دومین جلسه ستاد نمایشگاه گل و گیاه در این شهرستان اطلاع داد .

برگزاری جلسه ستاد بزرگترین نمایشگاه گل و گیاه کشور در آمل

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان آمل: دهه سوم سال جاری بزرگترین نمایشگاه گل و گیاه کشور در شهرستان آمل برگزار خواهد شد و علاقمندان به صنعت گل و گیاه می توانند با حضور در این نمایشگاه ها از غرفه ها، کیفیت و تنوع گونه های گل و گیاه بهره مند شوند.

امروزه با توجه به آلودگی های محیطی و توجه بیشتر مردم به سلامت، گل و گیاه یکی از محصولات موردنیاز در سبد زندگی مردم قرار گرفته است و هدف از برگزاری نمایشگاه های گل و گیاه علاوه بر ایجاد روحیه شادی و نشاط برای مردم، سهولت تهیه گل و گیاه، آموزش روش های احیا و نگهداری فضای سبز و ترویج فرهنگ استفاده از گل های آپارتمانی را مورد توجه قرار داده است.

به همین منظور برای برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اسفندماه سال جاری، جلسه ای با حضور مهرداد فولاد سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی آمل، مهدی خلیلی مشاور رئیس و رئیس اداره روابط عمومی سازمان، نماینده فرمانداری، شهرداری، روسای ادارات تخصصی و مجری برگزاری نمایشگاه برگزار گردید.

در این جلسه تاکید شد با توجه به ظرفیت بالقوه شهرستان آمل و تنوع فراوریاتی که در صنعت گل و گیاه مازندران وجود دارد برگزاری نمایشگاه گل و گیاه با حساسیت بالایی برگزار گردد.

لازم به ذکر است شهرستان آمل رتبه نخست را در فراوری گل های شاخه بریده کشور به خود اختصاص داده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 بهمن 1400 بروزرسانی: 24 بهمن 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1277

به "برگزاری جلسه ستاد بزرگترین نمایشگاه گل و گیاه کشور در آمل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه ستاد بزرگترین نمایشگاه گل و گیاه کشور در آمل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید