تجمع شهروندان مقابل سرکنسولگری آمریکا در قزاقستان

به گزارش آوای وحش، خبرگزاری خبرنگاران- تعدادی از شهروندان قزاقستان با تجمع مقابل سرکنسولگری آمریکا خواهان توقف نمایش فیلم ضد نژادی قزاق شدند.

تجمع شهروندان مقابل سرکنسولگری آمریکا در قزاقستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، تعدادی از شهروندان قزاقستان ساکن شهر آلماتی با تجمع مقابل سرکنسولگری آمریکا خواهان توقف نمایش فیلم ضد نژادی قزاق به نام بورات 2 شدند.

تظاهر کنندگان با گرداندن تابوت نمایشی که ماکت شخصیت فیلم بورات داخل آن بود، شعار هایی را در محکومیت ساخت این فیلم سر دادند.

آن ها در سرانجام این تظاهرات بیان کردند طی چند روز آینده دوباره اعتراض خود را به صورت تجمع مقابل سر کنسولگری انگلستان انجام خواهند داد.

وزارت امور خارجه قزاقستان هم چندی قبل با صدور بیانیه ای بیان کرد: نوشتن و مصاحبه درباره این فیلم فقط به مطرح شدن و معروف شدن این فیلم یاری خواهد نمود.

فیلم سینمایی کمدی بورات 2 به تازگی در آمریکا به نمایش درآمده است.

داستان فیلم سینمایی کمدی بورات که در سال 2010 میلادی به نمایش درآمد درباره مردی روستایی است که با بدرقه اهالی روستا به آمریکا سفر می نماید، ورود او به آمریکا و برخوردش با مردم و محیط به صورت تحقیر آمیز و بدوی به نمایش در می آید که در همان سال باعث اعتراض قزاقستان به سازندگان آن شد، ولی سازندگان این فیلم بیان کردند هدف نمایش یک کشور بدون نام بود، ولی در صورتی که پرچم قزاقستان در فیلم دیده می گردد.

اخیرا پخش قسمت دوم فیلم بورات با اعتراض و تحویل شکایت نامه به کنسولگری آمریکا در قزاقستان همراه شده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 604

به "تجمع شهروندان مقابل سرکنسولگری آمریکا در قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع شهروندان مقابل سرکنسولگری آمریکا در قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید