توصیه باشگاه پرسپولس به طرفداران برای فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش آوای وحش، باشگاه پرسپولیس اعلام نمود به برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا، به خاطر شرایط کرونایی هیچ هواداری از کشور های مختلف نمی تواند به قطر سفر کند.

توصیه باشگاه پرسپولس به طرفداران برای فینال لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از باشگاه پرسپولیس و به نقل از کمیته روابط عمومی، پس از آن که اخباری مبنی بر ارائه مجوز برای حضور تماشاگران در فینال لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم جنوب دوحه قطر منتشر شد، طرفداران پرشور پرسپولیس سوالاتی در خصوص چگونگی همراهی تیم داشتند. در این راستا، پیگیری های مدیریت باشگاه شروع شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به سوالات باشگاه پرسپولیس به صورت شفاهی مطرح نمود هیچ تماشاگری از هیچ نقطه جهان نمی تواند صرفا برای تماشای فینال لیگ قهرمانان راهی قطر گردد و در صورت دریافت ویزا و ورود به این کشور، باید بین یک تا دو هفته در قرنطینه کامل به سر ببرد.

به بیان دیگر، تنها ساکنان کشور قطر و افرادی که تست های مربوط به کرونا را با نتیجه منفی پشت سر گذاشته اند، آن هم در شرایط خاص مجوز ورود به استادیوم را دارند.

با این حال پیگیری مدیریت باشگاه ادامه دارد و همچنان در انتظار ابلاغ کتبی و شرایط و ضوابط ورود تماشاگران به استادیوم از سوی مسئولان برگزاری بازی هستیم.

بدیهی است تنها یک کاروان از ایران متشکل از بازیکنان، اعضای کادرفنی و مسئولان مرتبط و طبق ظرفیت اعلامی به قطر سفر خواهد نمود و از لحظه ورود به دوحه، تمام افراد حاضر در این کاروان، تا زمان بازگشت به ایران در یک حباب پزشکی و قرنطینه کامل قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 682

به "توصیه باشگاه پرسپولس به طرفداران برای فینال لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه باشگاه پرسپولس به طرفداران برای فینال لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید