جزئیات تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت دریایی ایزوایکو

به گزارش آوای وحش، رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، جزئیات تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت دریایی ایزوایکو را تشریح کرد.

جزئیات تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت دریایی ایزوایکو

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از بندرعباس، علیرضا سایبانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت کشتی سازی هرمزگان در راستای آنالیز و مذاکره برای امضای تفاهم نامه با شرکت دریایی ایزوایکو با تشریح اهداف تفاهم نامه با شرکت دریایی ایزوایکو و حرکت برای رسیدن به یک دانشگاه کارآفرین محور گفت: براساس این تفاهم نامه یک همکاری نظام یافته میان دانشگاه و مدیریت آموزش و پژوهش شرکت ایزوایکو برای انجام پروژه های تخصصی، تحقیقاتی و آموزشی در زمینه صنعت کشتی سازی و صنایع وابسته در ایزوایکو و واحدهای تابعه آن برقرار می گردد.

برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت به کارکنان شرکت ایزوایکو

وی، تخصیص زمین به مساحت 20 هزار متر مربع برای احداث بنا و استفاده شرکت های دانش بنیان از ظرفیت صنایع را یکی از مفاد اولیه برای امضای این تفاهم نامه برشمرد.

رئیس شورای تخصصی پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان متذکر شد: تخصیص اسکله شناورهای سبک به دانشگاه در یک قرارداد مجزا برای طراحی، ساخت و تعمیرات شناورهای سبک و راه اندازی آزمایشگاه مشترک بتن ایزوایکو و دانشگاه از دیگر مفاد تفاهم نامه با شرکت دریایی ایزوایکو است.

سایبانی، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت به کارکنان شرکت ایزوایکو و اجرای همکاری های مشترک با تشکیل کمیته راهبردی و تدوین و توافق بر راهکارهای اجرایی، همکاری در راستای امکان سنجی و تدوین راهکارهای استراتژیک برای پروژه های شرکت ایزوایکو را از مهم ترین دستاوردهای این تفاهم نامه بیان کرد.

وی، زمان شروع همکاری مشترک در قالب تفاهم نامه مشترک با شرکت ایزوایکو را از تاریخ امضای طرفین معتبر دانست و یادآور شد: اعتبار اجرای این طرح نامحدود مشخص شده است، به طوری که برای هر پروژه درخواستی، قرارداد مجزا مشخص و تاریخ آن در قرارداد منعقد شده درج می گردد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان نیز تبیین کرد: زمین برای احداث تیم تحقیقاتی و استقرار بعضی شرکت های دانش بنیان با هدف توسعه ارتباط و تعامل با صنایع یکی از مهم ترین اهداف این دانشگاه برای ورود به عرصه فناوری است که باید این هدف با سرعت و قدرت پیگیری و انجام گردد.

احسان کامرانی، یکی از مهم ترین ارکان توسعه را تعامل دانشگاه با بدنه جامعه دانست و تأکید کرد: دانشگاه باید از صنایع گرفته تا منازل مردم ورود کند تا بتواند با ایجاد یک فضای همدلی در راه بالندگی و افزایش بهره وری گام مؤثر و محکم بردارد.

وی، نقش دانشگاه را در جوامع توسعه یافته مهم ارزیابی کرد و اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان به دلیل داشتن ظرفیت بالا و متنوع به عنوان مغز متفکر جوامع توسعه یافته مطرح است که باید به عنوان سکان دار کشتی علم، اقتصاد، صنعت و ... در سوق دادن جامعه به سمت و سوی توسعه همه جانبه هنرنمایی کند.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 324

به "جزئیات تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت دریایی ایزوایکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت دریایی ایزوایکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید