جسیکا چستین از پالم اسپرینگز جایزه می گیرد

به گزارش آوای وحش، جایزه نخل صحرا برای اجرای جسیکا چستین در فیلم چشمان تامی فی به وی اهدا می گردد.

جسیکا چستین از پالم اسپرینگز جایزه می گیرد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از ورایتی، جسیکا چستین برای نقش آفرینی در فیلم چشمان تامی فی به کارگردانی مایکل شوآلتر با جایزه دستاورد نخل صحرا تجلیل می گردد. این جایزه 6 ژانویه در مراسم اهدای جوایز فیلم بین المللی پالم اسپرینگز 2022 به وی اهدا می گردد.

چشمان تامی فی درباره ظهور، سقوط و رستگاری جیم با بازی اندرو گارفیلد و تامی فی بکر با بازی چستین است. داستان این فیلم در دهه 1970 و 80 روایت می گردد. این زوج ابتدا فروتنانه آغاز به کار کردند و در نهایت بزرگ ترین شبکه پخش مذهبی را خلق و در کنار آن پارک موضوعی با موضوع مسیحیت را ایجاد کردند. آن ها ابتدا به علت آموزه های انسانی، چون عشق و پذیرش به معروفیت رسیدند، اما وقتی اسرار آن ها فاش شد همه چیز به خاتمه رسید.

هارولد ماتزنر رییس چشنواره پالم اسپرینگز از نقش آفرینی چستین در این فیلم که داستانی از یک زندگی منحصر به فرد را روایت می نماید تجلیل کرد و گفت وی بار دیگر توانایی های بازیگری خود را به نمایش گذاشته و برای این بازی شایسته دریافت اسکار است.

چستین پیش از این در سال 2018 جایزه رییس و سال 2021 جایزه اسپاتلایت این جشنواره را دریافت نموده بود. از دیگر برندگان جایزه دستاورد نخل صحرا می توان از هالی بری، کیت بلانشت، ساندرا بولاک، اولیویا کولمن، ماریون کوتیار، وایولا دیویس، جولین مور، ناتالی پورتمن و شارلیز ترون یاد کرد.

از دیگر چهره هایی که سال جاری با جوایز پالم اسپرینگز تجلیل می شوند جین کمپیون است که جایزه کارگردان سال را می گیرد و پنه لوپه کروز که با جایزه ستاره بین المللی تجلیل می گردد. کریستین استوارت هم جایزه اسپاتلایت سال جاری را دریافت می نماید.

چستین 2 بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است: جایزه اسکار برترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم خدمتکاران در سال 2011 و جایزه اسکار برترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در سی دقیقه پس از نیمه شب در سال 2012. وی یک جایزه گلدن گلوب برای همین فیلم برده و 4 بار دیگر هم نامزد گلدن گلوب شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1223

به "جسیکا چستین از پالم اسپرینگز جایزه می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جسیکا چستین از پالم اسپرینگز جایزه می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید