زندگی خصوصی آدری هپبورن ، پسر هپبورن از مادرش می نویسد

به گزارش آوای وحش، شان هپبورن فرر از زندگی، ویژگی های اخلاقی و روحیات مادرش آدری هپبورن نوشته است.

زندگی خصوصی آدری هپبورن ، پسر هپبورن از مادرش می نویسد

به گزارش خبرنگاران، آدری هپبورن، از مشهورترین بازیگران زن سینما است و از زیباترین بازیگران زن سینمای کلاسیک هالیوود. او با فیلم هایی چون بانوی زیبای من و صبحانه در تیفانی شناخته می گردد و بعد از 4 بار نامزدی اسکار، برای بازی در فیلم تعطیلات رومی، در سال 1953 برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

هپبورن هرگز زندگی نامه ای ننوشت، چرا که معتقد بود زندگیش آن قدر معمولی است که کسی دلش نمی خواهد آن را در کتابی بخواند. اما شان هپبورن فرر، پسر او، دست به قلم شد و زندگینامه مادرش را نوشت. او در کتاب آدری هپبورن، یک روح زیبا از خاطرات، خلق و خو، روحیات و جزئیات زندگی مادرش نوشته و نشان داده است که زندگی پرماجرای مادرش ارزش ثبت شدن و نوشتن دارد.

کودکی آدری هپبورن در دوران جنگ دنیای دوم گذشت. پسرش در این کتاب با روایت دوران کودکی این بازیگر، نشان داده است که چطور اتفاقات آن موقع در زندگی مادرش تاثیر گذاشته است. شان با زبانی صریح به مسائل زندگی هپبورن، ازدواج هایش و درگیریش با بیماری سرطان که به مرگش انجامید، پرداخته و البته علاوه بر نوشتن از تصاویر بسیاری برای تالیف این کتاب بهره برده است.

شان از شب های آخر هفته ای نوشته است که در تاریکیِ قبل خواب با مادرش درباره همه چیز حرف می زد. درباره احساسات، برنامه ها، افراد و اشیا؛ اما به روشی که مخصوص آن تاریکی است، مانند دو روح معلق.

او نوشته است که بر خلاف آنچه ما ممکن است تصور کنیم، هپبورن چقدر برای اینکه بتواند دیگران را راضی کند، کوشش می کرد: همه این ها را به یاد می آورم و احساسات و عواطف را. این دنیا مادرم بود: احساسات و عواطف. با این حال، احساسات و عواطفش هرگز خیلی آرام نبودند. کسی نوشته است احساساتمان باعث می شوند عمل کنیم؛ در حالی که عواطف باعث می شوند واکنش نشان دهیم. احساسات عمیق ترند. ریشه عمیق تری دارند. خوب او در رابطه با همه ما احساساتی داشت و هنوز نمی توانست از عواطف خودش دست بکشد یا درون خود به آرامش برسد. یک جورهایی واقعا می ترسید. رفتن پدرش زخمی بود که هیچ وقت حقیقتا بهبود پیدا نکرد. او هرگز اعتماد نداشت که عشق باقی می ماند. می توانم او را در آشپزخانه ببینم که در حال آماده کردن چیزی شگفت انگیز است. او واقعا در همه زمینه ها بسیار کوشش می کرد که دیگران از او راضی باشند، شاد باشند و دوست داشته گردد.

کتاب آدری هپبورن یک روح زیبا، نوشته شان هپبورن فرر با ترجمه آیدا کریمی توسط نشر میلکان به تازگی تجدید چاپ شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 394

به "زندگی خصوصی آدری هپبورن ، پسر هپبورن از مادرش می نویسد" امتیاز دهید

2 کاربر به "زندگی خصوصی آدری هپبورن ، پسر هپبورن از مادرش می نویسد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی خصوصی آدری هپبورن ، پسر هپبورن از مادرش می نویسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید