حکم انضباطی بازی برگزار نشده سالرنیتانا ، اودینزه

به گزارش آوای وحش، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا در ماجرای عدم برگزاری بازی تیم های سالرنیتانا و اودینزه طرف تیم شهر اودینه را گرفت.

حکم انضباطی بازی برگزار نشده سالرنیتانا ، اودینزه

به گزارش خبرنگاران، عدم حضور سالرنیتانا در خانه اودینزه برای برگزاری مصاف این دو تیم در هفته نوزدهم سری A به بهانه ابتلای دو تن از بازیکنانش به کرونا، به ضرر این تیم تمام شده است. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا با توجه به مخالفت سازمان لیگ ایتالیا و باشگاه اودینزه با به تعویق افتادن بازی، سالرنیتانا را با نتیجه 3 بر صفر بازنده می داند، اما این کمیته هنوز اقدام به صدور حکم قطعی ننموده و شرایط بازی را معلق توصیف نموده است.

از نظر کمیته انضباطی تیم سالرنیتانا باید بازنده معرفی گردد، اما با توجه به فرجام خواهی تیم میهمان از کمیته استیناف، کمیته انضباطی از صدور حکم قطعی خودداری نموده است.

این شرایط تا حدودی مشابه به داستان بازی فصل گذشته تیم های یوونتوس و ناپولی بود که ناپولی به علت خودداری از سفر به تورین پس از ابتلای دو بازیکنش به کرونا بازنده معرفی گردید، اما کمیته استیناف این حکم را رد کرد و بازی در نهایت برگزار گردید.

طبق پروتکل های بهداشتی ایتالیا، دستور سازمان های بهداشتی و درمانی استانی به ابلاغیه های مقامات فوتبالی ارجح است و به همین علت هم سالرنیتانا امیدوار است که فرصتی دوباره برای برگزاری مصافش با اودینزه به دست آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1271

به "حکم انضباطی بازی برگزار نشده سالرنیتانا ، اودینزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم انضباطی بازی برگزار نشده سالرنیتانا ، اودینزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید