خانه ابدی قمی ها رونق می گیرد

به گزارش آوای وحش، سه طرح عمرانی در آرامستان بهشت معصومه(س) قم با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در حال اجراست.

خانه ابدی قمی ها رونق می گیرد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از قم، سید سیف الدین موسوی نیارکی،مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قم با اشاره به برنامه ریزی ها برای افزایش خدمات به شهروندان در آرامستان بهشت معصومه (س) اظهار کرد: عملیات جدول گذاری این آرامستان به همراه طرح زیرسازی و توزیع 3 هزار و 500 مترمربع آسفالت در معابر این آرامستان با اعتباری بالغ بر 100 هزار میلیارد ریال در حال اجراست.

او اضافه نمود: این 3 طرح عمرانی پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد و طبق برنامه زمان بندی شده تا انتها فصل پاییز به صورت کامل تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری قم با بیان این که مناسب سازی ساختمان ها، معابر و فضا های عمومی آرامستان بهشت معصومه (س) با اعتبار 300 میلیون ریال در دست اقدام است، توضیح داد: پروژه برق رسانی و روشنایی (نیروگاه خورشیدی) با اعتبار 7 میلیارد ریال، توسعه فضای سبز در محوطه با اعتبار 5 میلیارد ریال و ایجاد و تعمیرات مبلمان شهری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال در حال اجراست.

به گفته موسوی نیارکی، پروژه انشعاب آب، حفر چاه و سپتیک تانک در دارالسلام، شفته ریزی و فرش موزاییک در دارالسلام و شیب بندی و تسطیح محوطه در دارالسلام هر کدام با برآورد هزینه 2 میلیارد ریالی هم در حال اجرا عملیات عمرانی است.

او اسم کرد: سرویس بهداشتی آرامستان دارالسلام هم با اعتبار 400 میلیون ریالی به زودی تکمیل می گردد.

ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1141

به "خانه ابدی قمی ها رونق می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ابدی قمی ها رونق می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید