خبرنگاران رونالدو ناجی پیرلو و بانوی پیر در هفته های پایانی سری آ

به گزارش آوای وحش، تهران- خبرنگاران- در شبی که یوونتوس تا دقیقه 80، یک بر صفر از اودینزه عقب بود، رونالدو با زدن 2 گل پیاپی ناجی بیانکونری ها و آندره پیرلو سرمربی این تیم شد تا بانوی پیر با توجه به توقف ناپولی و آتالانتا همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشد.

خبرنگاران رونالدو ناجی پیرلو و بانوی پیر در هفته های پایانی سری آ

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال یوونتوس و اودینزه در چارچوب هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا ساعت 20:30 امشب به وقت تهران در ورزشگاه فیریولی برگزار گشت.

دو تیم در حالی پای به این میدان گذاشتند که یوونتوس با 66 امتیاز در جایگاه پنجم واقع شده است و اودینزه 39 امتیازی است.

سه امتیاز این مسابقه برای یوونتوس که چهار هفته مانده به خاتمه فصل جاری سری آ تنها 3 امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد، از اهمیت بالایی برخودار است زیرا آنها این شانس را دارند تا در صورت پیروزی در دیدارهای خود و لغزش حریفان بالای جدول در هفته های آینده، سهمیه حضور در فصل بعدی لیگ قهرمانان اروپا را بدست بیاورند و در غیر این صورت باید برای کسب سهمیه لیگ اروپا بجنگند.

در دقیقه 10 این مسابقه، داور پشت محوطه جریمه یوونتوس به سود ادوینزه اعلام خطا کرد و در حالی که مدافعان یوونتوس سرگرم صحبت با داور بودند، دی پائول شاگردان پیرلو را غافل گیر کرد و توپ را به مولینا رساند که او نیز با یک شوت محکم پیروز شد نخستین گل این دیدار را به سود اودینزه به ثمر رساند.

تلاش های بازیکنان یوونتوس برای جبران گل دقیقه 10 ادوینزه تا دقیقه 80 بی حاصل ماند تا اینکه در دقیقه 82 داور پشت محوطه جریمه به سود بیانکونری ها، ضربه ایستگاهی اظهار داشت. رونالد مثل همیشه پشت توپ قرار گرفت که ضربه او به دست مدافع اودینزه برخورد و داور پنالتی اظهار داشت.

رونالد این بار پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و پیروز شد در دقیقه 83 دروازه اودینزه را باز کرده و نتیجه را به تساوی بکشاند.

6 دقیقه بعد یعنی در دقیقه 89 کریستیانو رونالدو ناجی تیم یوونتوس شد و توانست توپ ارسالی روی دروازه اودینزه را با ضربه سر وارد دروازه این تیم کند و ضمن پیش انداختن تیم خود در این مسابقه، بیست و هفتمین گل خود در فصل جاری سری آ را به ثمر برساند.

در نهایت و به رغم وقت اضافه 5 دقیقه ای گرفته شده از سوی داور، این مسابقه با برتری 2 بر یک بیانکونری ها خاتمه یافت و شاگردان پیرلو توانستند با توجه به توقف ناپولی و آتالانتا دو تیم بالای جدول، شرایط خود را بهبود ببخشند و با 69 امتیاز به دلیل تفاضل بهتر نسبت به آث میلان در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند.

در حال حاضر اینترمیلان با 82، آتالانتا، یوونتوس و آث میلان با 69 امتیاز و ناپولی با 67 امتیاز به ترتیب در رتبه های اول تا پنجم سری آ قرار دارند و به غیر از اینترمیلان که قهرمانی این فصل را قطعی کرده، چهار تیم دیگر برای کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا می جنگند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 940

به "خبرنگاران رونالدو ناجی پیرلو و بانوی پیر در هفته های پایانی سری آ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رونالدو ناجی پیرلو و بانوی پیر در هفته های پایانی سری آ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید