بیشترین ضعف تیم ملی در دفاع است، بازی ها هر کجا باشد آماده هستیم

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز یکشنبه برای تماشای بازی تراکتور و سایپا در ورزشگاه دستگردی تهران حضور داشت.

بیشترین ضعف تیم ملی در دفاع است، بازی ها هر کجا باشد آماده هستیم

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

وی در حاشیه این مسابقه در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها درباره شرایط تیم ملی و احتمال تعویق بازی های انتخابی جام جهانی در فروردین ماه پاسخ داد.

اسکوچیچ درباره بازی های فروردین تیم ملی و تعویق آن گفت: باید با کنفدراسیون آسیا صحبت کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد. هر موقع مسابقات برگزار شود، صد درصد آماده ایم.

وی درباره ارزیابی اش از مسابقات لیگ برتر ایران تاکید کرد: هم چیزهای مثبتی هست و هم منفی. این لیگی است که داریم و باید از بین همین ها بازیکنان تیم ملی را انتخاب کنیم. تمام مسابقات را زیر نظر داریم و بهترین راهکار را انتخاب می کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره لژیونرهای ایران از جمله مهدی طارمی و گلزنی هایش در پورتو پرتغال تاکید کرد: لژیونرهای خوبی داریم بخصوص در خط حمله. بیشتر ضعف ما در دفاع است و باید آنجا را پوشش بدهیم.

اسکوچیچ درباره احتمال برپایی اردوی آماده سازی در ماه مارس شرح داد: الان نمی توانیم صحبت کنیم. باید جلسه کنفدراسیون آسیا برگزار شود. شکی نیست همه تلاشمان را می کنیم بازی های بهتری در تیم ملی انجام بدهیم.

وی در خصوص احتمال سورپرایز در تیم ملی و دعوت از نفرات جدید، گفت: فکر نمی کنم سورپرایزی باشد. سعی می کنیم بهترین ها را انتخاب کنیم. هر بازیکنی که به سطح کیفی و بالای ما برسد، به تیم ملی دعوت می شود. به فکر بهتر کردن تیم ملی هستم و فقط این برایم اهمیت دارد.

سرمربی تیم ملی درباره احتمال برگزاری بازی تدارکاتی اظهار کرد: گفتم که منتظر جلسه با کنفدراسیون آسیا هستیم. شکی نیست بهترین کار را برای ساختن یک تیم بهتر انجام می دهیم.

اسکوچیچ در انتها با اشاره به درخواست فدراسیون برای میزبانی در مسابقات انتخابی جام جهانی هم گفت: طبق برنامه قبل ما در سه بازی میزبان هستیم و به نفعمان است که بازی ها را در ایران برگزار کنیم ولی مسابقات هرکجا برگزار شود صد درصد آماده هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 813

به "بیشترین ضعف تیم ملی در دفاع است، بازی ها هر کجا باشد آماده هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین ضعف تیم ملی در دفاع است، بازی ها هر کجا باشد آماده هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید