ترابیان: تاج متوجه اهمیت سفر تیم زیر 20 سال به ازبکستان شد، ژاپن دندان تیز نموده است

به گزارش آوای وحش، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: در کمیته فنی صحبت کردیم و تاج هم متوجه اهمیت سفر تیم فوتسال زیر 20 سال شد.

ترابیان: تاج متوجه اهمیت سفر تیم زیر 20 سال به ازبکستان شد، ژاپن دندان تیز نموده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه ویزای کانادا تضمینی هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

عباس ترابیان درخصوص اعزام یا عدم اعزام تیم فوتسال زیر 20 سال به ازبکستان جهت برگزاری ملاقاتی تدارکاتی با همتای ازبک خود، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا گفت: برنامه سفرهای تیم های ملی در همه رده ها اینگونه است که ابتدا سرمربی تیم مورد نظر، پیشنهاد برگزاری بازی تدارکاتی را به کمیته مورد نظر می دهد، سپس کمیته مورد نظر، این پیشنهاد را به کمیته فنی و توسعه می فرستد.

وی ادامه داد: اگر ضرورت و اهمیت سفر آنالیز و همه جوانب مثبت لحاظ گردد، این سفر زیر نظر کمیته تیم های ملی و دبیر کل فدراسیون آنالیز می گردد و اگر همه چیز مثبت باشد، اجازه سفر صادر می گردد. در خصوص این سفر هم همه این موارد انجام و کارهای فنی تأیید شد، اما رئیس فدراسیون فوتبال گفت اگر این سفر انجام نشد هم نشد. در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی صحبت کردیم و آقای تاج هم متوجه اهمیت این سفر شد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، با اشاره به اهمیت این ملاقات تدارکاتی گفت: این نخستین ملاقات تدارکاتی آسیایی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران خواهد بود. ازبکستان قطعاً در بین چهار تیم برتر مسابقات فوتسال قهرمانی زیر 20 سال آسیا قرار می گیرد و ملاقات با این تیم پیش از سفر به تایلند به ما خیلی یاری می نماید، چون هم مسافت دوری در پیش نداریم و هم این تیم در گروه ما قرار ندارد. پس از آنالیز مجدد تصمیم گرفته شد که این سفر انجام گردد.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون فوتبال با مسائل اقتصادی روبرو است یا خیر، توضیح داد: فدراسیون با این همه تیم های ملی مختلف و بازی های زیاد، از قدیم هم با مسائل اقتصادی روبه رو بوده است. راه چاره این مشکل هم خیلی روشن است. اولین گام این است که 70 درصد درآمدزایی فوتبال کشورهای مختلف حتی افغانستان هم از پخش زنده تلویزیونی است اما صدا و سیمای ما زیر بار نمی رود. مثلاً در جام جهانی 2014 برزیل، چهار میلیارد و 600 میلیون دلار درآمدزایی شد که 67 درصد آن از حق پخش تلویزیونی بود.

وی ادامه داد: حدود 70 درصد درآمدزایی فوتبال کشورهای مختلف از صدا و سیما است اما ما چنین درآمدی را از دست داده ایم. مگر درآمدهای دیگر مانند تبلیغات محیطی چقدر اثر دارد؟ دولت هم در شرایطی نیست که بودجه زیادی به ما بدهد. فدراسیون فوتبال باید با همین مبلغ کم مدیریت کند. به یاد می آورم که زمان ریاست کفاشیان، شرکتی که برای تیم ملی هواپیما می گرفت، گفت تا پول ندهید، بلیتی برای این تیم ها صادر نمی کنیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در خصوص حضور تیم فوتسال زیر 20 سال در مسابقات زیر 20 سال فوتسال آسیا، با بیان اینکه تیم ایران باید قهرمانی این مسابقات را کسب کند، گفت: پس از ازبکستان باید روز 24 اردیبهشت به تایلند برویم و روز بیست وهفتم بازی کنیم. این تورنمنت برای ما خیلی مهم است، چون نخستین تورنمنت آسیایی است و ژاپن برای این مسابقات دندان تیز نموده است. تیم زیر 20 سال ژاپن حدود یک ماه و نیم است که در اروپا اردوی تدارکاتی دارد. توانایی زیادی داریم و باید با کسب قهرمانی، جواز صعود به المپیک جوانان که در سال 2018 برگزار می گردد، کسب کنیم.

ترابیان درخصوص برنامه های تیم ملی فوتسال، با بیان اینکه صحبت هایی درباره تورنمنت چهار جانبه تهران در ماه دسامبر سال 2017 شده است، گفت: قرار است با حضور چهار تیم برتر جام جهانی، تورنمنتی برگزار کنیم. روسیه در این خصوص موافقت نموده، پرتغال هم پس از مسابقات اروپایی جواب می دهد و به آرژانتین پیامی در این باره ارسال کردیم و منتظر پاسخ این تیم هستیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 66

به "ترابیان: تاج متوجه اهمیت سفر تیم زیر 20 سال به ازبکستان شد، ژاپن دندان تیز نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابیان: تاج متوجه اهمیت سفر تیم زیر 20 سال به ازبکستان شد، ژاپن دندان تیز نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید