دعوای گوگل با ناشران در فرانسه به دادگاه پاریس کشیده شد

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران به نقل از law، یک دادگاه فرانسوی در شهر پاریس طی حکمی خطاب به شرکت گوگل این غول موتورهای جست وجوی اینترنتی را مجبور نموده است که با ناشران فرانسوی برای استفاده از محتواهای آنها مشورت کند و رضایت آنها را جلب کند.

دعوای گوگل با ناشران در فرانسه به دادگاه پاریس کشیده شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

پیش از این دادگاه شهر پاریس شرکت گوگل را برای استفاده از محتواهای دیجیتالی روزنامه ها و خبرگزاری های فرانسوی مجبور به پرداخت جریمه نموده بود.

یک گروه حمایت از حقوق مصرف کنندگان در فرانسه مشغول تنظیم شکایتی گروهی علیه گوگل است و این شرکت را متهم می نماید قوانین مربوط به حفاظت از اطلاعات اتحادیه اروپا را نقض نموده است.

دادگاه شهر پاریس پیش از این گوگل را مجبور نموده بود که قبل از استفاده محتواهای فراوری شده توسط روزنامه ها و خبرگزاری های فرانسوی از آنها مجوزهای لازم را کسب کند و حالا این قانون به ناشران نیز تعمیم داده شده است.

دادگاه شهر پاریس حکم خود را برای ناشران فرانسوی نیز تکرار نموده است و می گوید گوگل باید قوانین قبلی را برای ناشران نیز اجرا کند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 567

به "دعوای گوگل با ناشران در فرانسه به دادگاه پاریس کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوای گوگل با ناشران در فرانسه به دادگاه پاریس کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید