رئیس شورای شهر تهران: خزانه شهرداری را شهرداران باید پُر نمایند

به گزارش آوای وحش، تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت که خزانه شهرداری باید از سوی شهرداران پُر گردد. انتظار این است که واقعا کوشش نمایند و وظایف خود را در تامین منابع انجام دهند.

رئیس شورای شهر تهران: خزانه شهرداری را شهرداران باید پُر نمایند

مهدی چمران در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران که معاون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران هم در صحن شورا حضور داشت خطاب به او گفت: رکودی در شهر تهران در دوران چهارساله گذشته به وجود آمد که این رکود هنوز ادامه دارد.

چمران گفت: می دانم که رکود خیلی سریع شکل می گیرد اما از بین بردن آن خیلی سخت و زمان بر است اما الان چند ماه است آغاز به کار کردیم و انتظار داشتیم در این زمینه شهرداران منطقه ها ما فعال شوند. شهرداران منطقه ها فکر ننمایند که یک خزانه ای وجود دارد و دست می نمایند در این خزانه غیب و هرچقدر که بخواهند پول در می آید.

چمران ادامه داد: خزانه را خودشان باید پر نمایند. انتظار ما این است که واقعا کوشش نمایند و وظایف خود را در تامین منابع انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه نمی خواهیم کاری خلاف قانون و فراتر از طرح جامع انجام گردد، گفت: از همه مهمتر معاون شهرسازی است و مواردی را که می گردد اصلاح کرد اما برخی چیزها وجود دارد که می توان به نفع مردم آنها را اصلاح کرد تا مسائل مردم حل گردد و نه تنها آسیبی به جایی نمی رساند بلکه به نفع شهر هم هست.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه هنوز چیزی از معاونت شهرسازی ندیدیم، گفت: انتظار داریم در این زمینه اقدام نمایند و نمی دانم کی می خواهند معجزه نمایند. اما باید معاونت شهرسازی در این زمینه بجنبد و کوشش کند. من از آقای فروزنده و زاکانی خواهشم این است که اگر خودشان رویشان نمی گردد به منطقه ها بگویند مدیران را جمع نمایند و ما به آنها بگوییم. اینگونه نمی گردد عایدی کسب کرد. باید کوشش نمایند و کار نمایند و راه های ابتکاری به دست آوردند و عایدی حلال کسب نمایند.

وی تاکید نمود که برای انجام پروژه ها به منابع اقتصادی احتیاج داریم و گفت: علاوه بر اینکه انتظار داریم قوانین مو به مو انجام گردد اما قفل و بست های بی جایی که گاهی به دست و پای مردم زده می گردد برداشته گردد تا مردم بتوانند راحت تر کار نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1287

به "رئیس شورای شهر تهران: خزانه شهرداری را شهرداران باید پُر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس شورای شهر تهران: خزانه شهرداری را شهرداران باید پُر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید