رویداد استارتاپی طراحی مانتو اجتماع با الهام از معماری سنتی و تاریخی یزد در البرز برگزار می گردد

به گزارش آوای وحش، رویداد استارتاپی طراحی مانتو اجتماع با الهام از معماری سنتی و تاریخی یزد از سوی مرکز آموزش علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار می گردد.

رویداد استارتاپی طراحی مانتو اجتماع با الهام از معماری سنتی و تاریخی یزد در البرز برگزار می گردد

به گزارش گروه استان های خبرنگاران، سید مرتضی سادات حسینی سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از برگزاری رویداد استارتاپی طراحی مانتو اجتماع با الهام از معماری سنتی و تاریخی یزد اطلاع داد؛ این رویداد با هدف معرفی ظرفیت های دانشگاهی به بخش صنعتی و ایجاد ارتباط موثر دانشجویان با صنعت که یکی از رسالت های مهم دانشگاه است، سیاستگزاری و برگزار می گردد. بعلاوه در رسیدن به این مهم با مذاکره با انجمن نساجان همگن استان البرز، این انجمن به عنوان همکار در برگزاری این رویداد ما را همراهی می نماید که خود نقطه قوت و متمایز نماینده این رویداد است.

سادات حسینی با بیان اینکه فرهنگ سازی برای ایجاد و تسهیل زمینه حضور موثر دانشجویان خلاق در بخش های فراوریی و صنعتی می تواند از ایجاد شبکه های زیرزمینی مد جلوگیری کند. این رویداد را به عنوان گام نخست در برنامه های بلند مدت این مرکز مطرح نمود.

وی اضافه نمود: با توجه به تعداد قابل ملاحظه دانشجویان و متقاضیان در رشته طراحی لباس و تکنولوژی دوخت، بر آن شدیم تا با برگزاری این رویداد، بستری برای فراوری طرح های دانشجویان فراهم آوریم. بعلاوه در این راستا با رایزنی با نهاد های موثر در ایجاد کسب کار های کوچک، مشاغل خانگی جهاد دانشگاهی استان البرز مساعدت نموده و ما را همراهی می نمایند.

وی از تمامی دانشجویان، اساتید و طراحان لباس (آکادمیک و تجربی) در سراسر کشور جهت شرکت و حضور در این رویداد دعوت کرد. سادات حسینی مطرح نمود و گفت: این رویداد به صورت رقابتی و به 2 صورت انفرادی و گروهی (4- 3 نفره) برگزار می گردد. بعلاوه نمایشگاهی از طرح های منتخب در حاشیه این رویداد به عنوان بخش جنبی برای معرفی طراحان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تاریخ برگزاری این رویداد در 13 و 14 دیماه 1400 اظهار کرد: برای برگزیده اول گواهی نامه، 5 میلیون تومان، برگزیده دوم، گواهی نامه، 3 میلیون تومان و برگزیده سوم گواهی نامه، 2 میلیون تومان جایزه در نظر گرفته ایم، بعلاوه طرح های برگزیده برای فراوری در مقیاس انبوه مورد حمایت صنایع نساجی استان البرز قرار خواهند گرفت.

وی تاکید نمود: آثار قابل قبول رویداد، همگی با حفظ حقوق مادی و معنوی آثار در دسترس صاحبان صنایع یاد شده قرار خواهند گرفت و به این ترتیب به بازار کار حرفه ای معرفی خواهند شد.

سادات حسینی اعلام نمود: علاقمندان به شرکت در این رویداد تا آدینه 12 آذرماه می توانند اطلاعات و آثار خود را به آدرس https://karaj.iastjd.ac.ir/?p=3746 ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 دی 1400 بروزرسانی: 8 دی 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1225

به "رویداد استارتاپی طراحی مانتو اجتماع با الهام از معماری سنتی و تاریخی یزد در البرز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد استارتاپی طراحی مانتو اجتماع با الهام از معماری سنتی و تاریخی یزد در البرز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید