سفر به آمریکا: روی خوش گردشگران به مجمع الجزایر هاوایی

به گزارش آوای وحش، مجمع الجزایر هاوایی در اقیانوس آرام واقع شده است و ایالت پنجاهم کشور آمریکا به حساب می آید. پایتخت این جزایر شهر هونولولو است. این مجمع الجزایر مساحتی حدود 3300 کیلومتر مربع را در برمی گیرد و جمعیتی بیش از یک میلیون و صد هزار نفر در کل جزایر ساکن هستند.

سفر به آمریکا: روی خوش گردشگران به مجمع الجزایر هاوایی

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور نوروز آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

جیسون کلمپت:در خصوص هاوایی تنها با افزاریش پروازهای مستقیم شاهد رشد دنیاگردی خواهیم بود.

سازمان دنیاگردی هاوایی اعلام نموده است که در سال 2015 میلادی رکورد حضور 8.6 میلیون دنیاگرد در این مجموعه جزایر شکسته شده است. این سازمان همچنین بیان نموده که این میزان دنیاگرد نسبت به سال گذشته حدود 4 درصد افزایش یافته است.

بیشتر مسافران این مجموعه جزایر از ایالت های دیگر کشور آمریکا، استرالیا و چین هستند. برقراری پرواز مستقیم از کشورهای چین و استرالیا به جزیره هاوایی، باعث افزایش میزان دنیاگرد از این کشورها شده است.

در سال 2015 در میان تمامی جزیره ها، جزایر اوآهو (Oahu) و مایویی (Maui) بیشترین بازدید را به خود اختصاص داده اند، در حالی که هنگام ثبت رکورد قبلی در سال 2007 جزایر هاوایی (Hawaii) و کائوآئی (Kauai) بیشترین بازدیدها را به نام خودشان ثبت نموده بودند.

مدیر عامل سازمان دنیاگردی هاوایی در این باره معتقد است که سال 2016 می تواند یک آغاز مجدد برای دنیاگردی این مجموعه جزایر باشد. همچنین او اظهار نموده است سازمان دنیاگردی هاوایی برنامه ویژه ای را برای توسعه جذب دنیاگرد از اقصی نقاط دنیا در حال انجام دارد.

منبع: کجارو
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 755

به "سفر به آمریکا: روی خوش گردشگران به مجمع الجزایر هاوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به آمریکا: روی خوش گردشگران به مجمع الجزایر هاوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید