سایه سنگین آمریکایی ها بر نمایشگاه فناوری سی ای اس

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، دولت ترامپ میخواهد چند مقام بلندپایه به نمایشگاه CES 2020 بفرستد. این در حالی است که صنعت فناوری هم اکنون زیر ذره بین سیاستمداران است.

سایه سنگین آمریکایی ها بر نمایشگاه فناوری سی ای اس

الین چائو وزیر حمل ونقل، ویلبر رأس وزیر بازرگانی، دان برولیت وزیر انرژی، ایوانکا ترامپ مشاور کاخ سفید، مایکل کراتسیوس معاون رئیس جمهور در امور سیاستگذاری علوم و فناوری کاخ سفید از جمله 150 مقام دولتی هستند که از آمریکا و سراسر دنیا در CES حضور می یابند.

سال های گذشته مقامات آمریکایی کمتری در این نمایشگاه حاضر می شدند و در سال 2019 میلادی نیز به دلیل تعطیلی دولت هیچ مقامی در این نمایشگاه حضور نداشت.

نمایشگاه CES که از 7 تا 10 ژانویه برگزار می گردد بیش از 175 هزار بازدید کننده را به خود جلب می نماید. همچنین حدود 4500 شرکت فناوری های نوین خود را به نمایش می گذارند.

کاخ سفید ارتقای فناوری را راهی برای افزایش اشتغال در این کشور می داند و مشغول تسهیل موانع قانونی برای پیشرفت فناوری پهپادها و خودروهای خودران است.

این درحالی است که وزارت دادگستری و کمیسیون تجارت فدرال مشغول آنالیز و تحقیق در شرکت های بزرگی مانند فیس بوک، گوگل، آمازون و اپل به دلیل نقض قوانین آنتی تراست (ضدانحصار) هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 35

به "سایه سنگین آمریکایی ها بر نمایشگاه فناوری سی ای اس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایه سنگین آمریکایی ها بر نمایشگاه فناوری سی ای اس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید