شیائومی می 11 اولترا در یک ویدیوی واقعی دیده شد

به گزارش آوای وحش، شیائومی به تازگی از گوشی پرچم دار خود تحت عنوان Mi 11 رونمایی کرد. در حالی که انتظار داشتیم طی این روزها خبرهایی در رابطه با مدل پرو این محصول بشنویم، امروز ویدیوی و تصاویر واقعی از شیائومی Mi 11 اولترا منتشر شد که به لطف آن توانستیم به بخش بزرگی از اطلاعات پیرامون آن دست پیدا کنیم.

شیائومی می 11 اولترا در یک ویدیوی واقعی دیده شد

جدیدترین پرچم دار کنونی شیائومی، Mi 11 نام دارد که با پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 هم در بازار چین و هم در بازارهای بین المللی در دسترس قرار گرفت. اما با نگاهی به قیمت این محصول و همچنین سیاست قبلی شرکت، به نظر می رسد باید انتظار مدل لایت و پرو را هم داشته باشیم تا بدین ترتیب کاربرانی با بودجه محدود هم بتوانند به محصولی نسبتا قدرتمند دسترسی داشته باشند و از طرفی کمبودی های مدل استاندارد هم با یک مدل بهتر جبران گردد.

اما در مراسم معرفی از Mi 11، هیچ یک از این دو گوشی معرفی نشدند. بنابراین بی صبرانه منتظر انتشار شایعه ها و خبرهایی بودیم که اطلاعاتی در رابطه با این دو گوشی در اختیارمان قرار دهند. اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه امروز یک ویدیوی واقعی از گوشی شیائومی Mi 11 اولترا، یعنی قدرتمندترین گوشی این سری منتشر شد.

یک کاربر فیلیپینی در یوتیوب، ویدیوی واقعی شیائومی Mi 11 اولترا را به اشتراک گذاشت که اگرچه اکنون آن را به حالت شخصی درآورده اما قبل از انجام آن، تقریبا تمام خبرگزاری ها پیروز به مشاهده محتوای آن شدند. (در این مطلب هم ویدیوی مربوطه قرار گرفته شده). اما می پردازیم به اطلاعات پیرامون قدرتمندترین پرچم دار سال 2021 شیائومی.

  • پوستر گوشی شیائومی می 11 پرو ماژول دوربین آن را نشان می دهد

Mi 11 اولترا از لحاظ ظاهری شباهتی به گوشی پوکو M3، گوشی اقتصادی شیائومی که امسال هم رونمایی شده دارد. البته منظور از این شباهت فقط به خاطر ماژول دوربین بزرگی است که به صورت مستطیلی روی بالاترین بخش از پنل پشتی تعبیه شده. معینات دوربین ها از قرار زیر است؛

یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو با لنز پریسکوپی 48 مگاپیکسلی. همه این ها در کنار یک فلش LED و البته نمایشگر ثانویه بسیار کوچک، قطعات موجود درون این ماژول بزرگ را تشکیل می دهند. به نظر می رسد وجود این نمایشگر ثانویه برای زمان هایی که بخواهید با دوربین اصلی قدرتمند محصول به عکاسی سلفی بپردازید بسیار مفید باشد.

در ویدیوی یاد شده اما دو مدل با رنگ سفید و مشکی را شاهد هستیم که در هر دو، ماژول دوربین به رنگ مشکی درآمده و هیچ تفاوت دیگری هم بین آن ها نیست. نکته بسیار قابل توجه در رابطه با دوربین این گوشی اما به توانایی خارق العاده آن در بزرگ نمایی دیجیتالی برمی گردد که به 120 برابر می رسد. این در حالی است که در حال حاضر بهترین گوشی در این زمینه، گلکسی S21 اولترا با توانایی بزرگ نمایی 100 برابری است.

البته سوا از رنگ بندی، یک تفاوت کوچک دیگر هم بین دو گوشی دیده می گردد و آن هم مربوط به نوشته درون ماژول دوربین است. در هر دو ماژول عبارت 120X به معنای زوم 120 برابری نوشته شده اما در مدل مشکی رنگ، زیر این عبارت، 12-120mm و 1:1.95 - 4.5 و در مدل سفید رنگ، عبارت Ultra Pixel AI Camera نوشته شده. معین نیست دقیقا تفاوت در چیست و چرا قط رنگ بندی باید باعث وجود تغییراتی در یک گوشی گردد اما خب می توان موضوع را به این مرتبط دانست که گوشی فعلا در مراحل اولیه ساخت واقع شده است و در محصول نهایی، شاهد این تفاوت ها نخواهیم بود.

با توجه به گفته های این شخص در ویدیو، Mi 11 اولترا یک گوشی 6.81 اینچی است با نمایشگری خمیده با پنل OLED که از وضوح تصویر +WQHD بهره می برد و رفرش ریت آن هم 120 هرتزی است. علاوه بر این ها، پوششی که شرکت چینی برای محافظت از صفحه گوشی انتخاب کرده گوریلا گلس Victus است؛ همان محافظ صفحه قدرتمندی که سامسونگ طی یک سال گذشته برای پرچم دارهای خود در نظر گرفته. روی این نمایشگر هم یک حفره ریز در سمت چپ-بالا تعبیه شده که میزبان یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است.

شیائومی Mi 11 اولترا هم مانند مدل استاندارد به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 888 مجهز خواهد شد اما اینکه چه مقدار حافظه رم برای آن در نظر گرفته شده و یا اینکه در چه مدل هایی باید شاهد ورود آن به بازار باشیم معین نیست. صرف نظر از مدل، همه آن ها با رابط کاربری MIUI 12.5 که جدیدترین رابط کاربری شیائومی هم هست در دسترس قرار می گیرند.

اطلاعات دیگری که توسط این فرد در ویدیوی یاد شده منتشر شده شامل پشتیبانی از پرسرعت ترین نوع اینترنت 5G، بهره مندی از استاندارد ضد آب IP68، بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط شرکت Harman/Kardon و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که کاربر می تواند آن را با شارژر 67 واتی بسیار سریع سیمی و بی سیم شارژ کند. علاوه بر این ها، پشتیبانی از فناوری شارژ معکوس با سرعت 10 وات هم در این گوشی وجود دارد تا کاربر بتواند گجت های پوشیدنی خود را از طریق گوشی شارژ کند.

در صورت تمایل می توانید ویدیوی مربوط به شیائومی Mi 11 اولترا را در زیر تماشا کنید. لازم به ذکر است ویدیو به زبان فیلیپینی است ولی تمام نکات مهم موجود در آن در این مطلب پوشش داده شده.

اطلاعاتی در رابطه با قیمت، تاریخ رونمایی، بازار عرضه و چیزهایی از این دست نه در این ویدیو و نه در هیچ خبرگزاری دیگری منتشر نشده اما به نظر نمی رسد تا زمان رونمایی رسمی از این گوشی مدت زمان زیادی هم باقی مانده باشد. با این حال باید منتظر ماند و دید شیائومی چه تصمیمی خواهد گرفت.

  • شیائومی با ساخت این گوشی مفهومی عجیب چه اهدافی را دنبال می کند؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 814

به "شیائومی می 11 اولترا در یک ویدیوی واقعی دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی می 11 اولترا در یک ویدیوی واقعی دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید