فوتبال بدون تماشاگر قابل تصور نیست، فدراسیون بهترین تصمیم را بگیرد

به گزارش آوای وحش، به گزارش خبرنگاران، بعضی برآورد ها از آغاز احتمالی مسابقات لیگ برتر از تاریخ ششم خرداد خبر می دهد و گفته می گردد ممکن است این مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون تماشاگر برگزار گردد.

فوتبال بدون تماشاگر قابل تصور نیست، فدراسیون بهترین تصمیم را بگیرد

ایوب اصغرخانی در مصاحبه با خبرنگاران در این خصوص گفت: نباید دنبال برگزاری مسابقات به هر قیمتی باشیم. فوتبال بدون تماشاگر اصلا قابل تصور نیست و اگر قرار است اینگونه باشد، بهتر است اصلا مسابقات را دنبال نکنیم.

وی افزود: از آن گذشته اگر خطر شیوع کرونا از بین نرفته باشد، این خطر تنها تماشاگر را تهدید نمی نماید و بازیکنان هم در معرض ابتلا به این بیماری قرار می گیرند و نباید سلامتی ورزشکاران و مربیان را به خطر انداخت.

مربی اسبق تیم های پایه استقلال تاکید نمود: ادامه لیگ برتر و سایر لیگ ها تنها در صورتی ممکن خواهد بود که این بیماری کاملا مهار و کنترل شده باشد و به جز تماشاگران، بازیکنان و مربیان را هم تهدید نکند.

پیشکسوت فوتبال گفت: بازیکن فوتبال هم انسان است و آنها هم ممکن است به این ویرس مهلک مبتلا شوند. لذا فدراسیون باید هوشمندانه با این مشکل برخورد کند و بهترین تصمیم را برای حفظ سلامتی جامعه اتخاذ کند.

هافبک پیشین آبی پوشان در مورد مسائل روز این تیم گفت: خوشبختانه در چند روز گذشته اخبار خوبی از این باشگاه به گوش می رسد. اخباری امیدوار کننده که من آنها را نشانه های خوبی برای آینده می دانم.

اصغرخانی بیان داشت: مدیریت جدید آبی پوشان اقدام به اجاره بلند مدت یک زمین تمرین کرد که این اتفاق بسیار خوبی است و بعد از آن هم بخشی از مسائل اقتصادی بازیکنان را حل کرد. این اقدامات آرامش را به اردوی آبی ها باز می گرداند و برای اعضای تیم هم فضای بهتری ایجاد می نماید.

وی اضافه نمود: تهیه پول در فوتبال به خودی خود سخت و سخت بود چه رسد به الان که فوتبال تعطیل است. انصافا باید گفت تهیه پول برای فوتبال تعطیلی چیزی در حد غیر ممکن است و فوتبالیست های همه تیم ها باید در این مقطع که کشور درگیر چنین ویروس کشنده ای شده، با باشگاه های خود قدری همراهی نموده و فشار را مضاعف نکنند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 307

به "فوتبال بدون تماشاگر قابل تصور نیست، فدراسیون بهترین تصمیم را بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال بدون تماشاگر قابل تصور نیست، فدراسیون بهترین تصمیم را بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید