لامبورگینی هایی که در یک انبار کشف شدند! ، عکس

به گزارش آوای وحش، در بین خودروهای کلاسیک و خاص موجود در دنیا، لامبورگینی میورا حرف های زیادی برای گفتن دارد و ارزش و بهای آن هرگز انگار شدنی نیست.

لامبورگینی هایی که در یک انبار کشف شدند! ، عکس

امیرمسعود عابدین- به عنوان اولین سوپر اسپرت فروچیو لامبورگینی، مؤسس کمپانی ایتالیایی لامبورگینی، میورا از ارزش و جایگاه بالایی در دنیای خودرو بهره مند است. این خودرو که با یک تیم رؤیایی از مهندسان و طراحان جوان توسعه یافت، از یک موتور چهار لیتری V12 با قدرت 350 اسب بخاری نیرو می گرفت؛ پیشرانه ای که بسیاری آن را اولین سوپرکار واقعی در دنیا در سال 1966 می دانند.

پس از گذشت تقریباً 60 سال، میورا همچنان یک خودروی محترم است. این سوپرکار که از نظر طراحی و از نظر فنی برای زمان خود پیشرفته بود، همچنان یک محصول محبوب به شمار میرود.

به تازگی سه دستگاه لامبورگینی میورا در یک انبار آهن آلات مرموز کشف شده که متعلق به یک کلکسیونر خاص بوده است. این کلکسیونر که رودی کلاین نام داشته، در سال 2001 درگذشته و خودروهای او نیز به یک خواب طولانی رفته بودند. اکنون که این سه سوپرکار لامبورگینی از دهه ها تاریکی بیرون کشیده شده اند، برای فروش آماده هستند. به گفته حراجی RM Sothebys، این سوپرکارها در 26 اکتبر به فروش خواهند رفت.

اگر مایل هستید تا اندازه زیادی پول، زمان و قطعات را برای بازسازی این خودروها خرج کنید، باید بدانید که ارزش یک میورا بازسازی شده می تواند بسیار بیشتر از قیمت پیش بینی شده 400 تا 700 هزار دلاری این میوراهای تازه کشف شده باشد.

جالب است بدانید که در این مکان کشف شده، یک دستگاه مرسدس بنز 300 اس آل گالوینگ 1956 نیز حضور داشته که انتظار می رود حتی با وجود آسیب هایی که دیده، قیمتی 4.5 تا 6 میلیون دلاری داشته باشد.

گران ترین لامبورگینی در این حراجی، لامبورگینی میورا P400 مدل 1968 است که از 500 هزار دلار (معادل 30 میلیارد تومان) قیمت دارد. این میورا که با رنگ سبز روشن پوشیده شده است، 159 مین دستگاه از 275 نمونه ساخته شده است و یک فرورفتگی قابل توجه در درب سمت راننده دارد. این خودرو احتمالاً متعلق به کلاودیو زامپولی، مهندس آزمایش کارخانه لامبورگینی بوده باشد.

دومین مورد یک لامبورگینی میورا اس P400 مدل 1969 است. این میورا با رنگ آبی، به وسیله همان موتور V12 مانند نسخه اصلی اما با 20 اسب بخار اضافی برای فراوری مجموعاً 370 اسب بخار حضور دارد.

میورا سوم یک میورا P400 قرمز رنگ مدل 1967 است که احتمالاً با قیمت 350 تا 450 هزار دلار فروخته خواهد شد. این میورا که موتور و گیربکس خود را از دست داده، بر روی یک شاسی سبک ساخته شده از فولاد 0.9 اینچی ساخته شده است، در مقابل نوع معمولی 1.0 اینچی که در سایر مدل ها استفاده می شد.

منبع: popsci

322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 23 مهر 1403 بروزرسانی: 23 مهر 1403 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1658

به "لامبورگینی هایی که در یک انبار کشف شدند! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامبورگینی هایی که در یک انبار کشف شدند! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید