مراسم شام خانواده خبرنگاران برگزار گردید

به گزارش آوای وحش، جمع گرم خانواده خبرنگاران بار دیگر در واپسین روزهای سال 93 گرد هم آمدند تا نشان دهند؛ جهان خوشست و مال عزیزست و تن شریف لیکن رفیق بر همه چیزی مقدمست! سعدی

مراسم شام خانواده خبرنگاران برگزار گردید

از ابتدای مراسم شام، صدای خنده ها و صحبت های گرم دوستان فضای صمیمی و شب خوبی را رقم زد. لبخند هر دوستی که از راه می رسید با استقبال و خوشامدگویی مدیریت روبرو می شد.

پس از رسیدن دوستان خبرنگارانیی، مدیریت شرکت ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای خانواده بزرگ خبرنگاران با ذکر نکاتی پیرامون اهمیت تورهای نوروزی، جمع را همراهی کردند. پس از ایشان، مدیر کمیته محیط زیست خبرنگاران به بیان صحبت هایی در خصوص حمایت از محیط زیست به ویژه در ایام نوروز پرداختند.

با تمام شدن صحبت ها و یادآوری ها، دوستان در میان شوخی ، خنده و تبادل نظر مشغول صرف شام شدند. چه تصویری! همسفران روزهای سخت حالا هم سُفره شادی هم اند!

با نزدیک شدن به سرانجام مراسم، بازار عکس های یادگاری و گپ های خودمانی داغ شد. در نهایت خانواده خبرنگاران با گرفتن عکس یادگاری از آخرین جمع محبت آمیز ساله 93 و دریافت هدیه ناقابلی از طرف مدیریت به پیشواز سالی نو و بهاری سخاوتمند رفتند.

و انتهای این قصه سرد و سفید، همواره سبز خواهد بود.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 6 دی 1401 بروزرسانی: 6 دی 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1502

به "مراسم شام خانواده خبرنگاران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم شام خانواده خبرنگاران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید