تور هلند: مزرعه ای در هلند، با لاله هایش پیغام امید به دنیا می فرستد

به گزارش آوای وحش، شیوع بیماری همه گیر کرونا در ماه های اخیر، سفر کردن را عملا غیرممکن نموده است. در این میان، مزرعه ای در هلند تصمیم گرفته است تا با لاله هایش، پیامی از عشق و امید برای جهانیان بفرستد.

تور هلند: مزرعه ای در هلند، با لاله هایش پیغام امید به دنیا می فرستد

با تور هلند از کشور آسیاب های بادی دیدن کنید و در شهر زیبای آمستردام هلند گشت و گذار کنید.

شاید سال جاری، هیچ کس نتواند به تماشای لاله زارهای رنگارنگ بی نظیر و خارق العاده هلند برود؛ اما یک مزرعه گل، با ایده ای هیجان انگیز، میخواهد کاری کند تا همه بفهمند که این مکان برای سال آینده، منتظر آن ها است.

داچ دافودیلز (Dutch Daffodils)، یک مزرعه گل در نوردویکرهات (Noordwijkerhout)، در هلند جنوبی است که به صورت خانوادگی اداره می گردد. این مکان، جزو صدها لاله زاری است که به دلیل شیوع کرونا و محدودیت های تردد بسته شده است؛، اما صاحبان داچ دافودیلز در حال فرستادن پیغامی پر از امید و انرژی، برای بازدیدکنندگان هستند.

کشاورزان این مزرعه، با همکاری شرکت مسافرتی لاله های هلند (Tulips in Holland)، گلبرگ های بعضی از گل های لاله را کنده اند تا بتوانند با ایجاد تضاد رنگی، عبارت سال بعد، شما را خواهیم دید (See you next year) را در مزرعه به نمایش بگذارند. آن ها به همین روش در بخش لاله های قرمز نیز، یک قلب بزرگ درست نموده اند.

عکس مزرعه گل داچ دافودیلز در صفحه فیس بوک آن ها به اشتراک گذاشته شد تا پیغامی از امید و عشق را برای آن هایی که سال جاری بهار مجبور به کنسل کردن سفر خود به هلند شدند، بفرستد.

ساختن این پیغام در ابعاد 44 متر، در طول پنج ساعت و به وسیله 5 نفر انجام شد ولی نتیجه مطلوب و نظرها و پیغام های قدرشناسانه کاربران فیس بوک، خستگی را از تن این تیم ربود.

منبع: کجارو / matadornetwork.com
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1304

به "تور هلند: مزرعه ای در هلند، با لاله هایش پیغام امید به دنیا می فرستد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هلند: مزرعه ای در هلند، با لاله هایش پیغام امید به دنیا می فرستد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید