مهراوه شریفی نیا در لباس عروس؛ آیا ازدواج او حقیقت دارد؟

به گزارش آوای وحش، در این سکانس علی سخنگو که نقش سیاوش را بازی می نماید با مهراوه شریفی نیا در نقش رابی ماهان ازدواج می نماید.

مهراوه شریفی نیا در لباس عروس؛ آیا ازدواج او حقیقت دارد؟

خبرنگاران | در طول 24 ساعت بعضی سایت ها و رسانه های داخلی با انتشار یک تصویر از مهراوه شریفی نیا در لباس عروس ادعا می نمایند که مهراوه شریفی نیا ازدواج نموده است. اما آنالیز ها نشان می دهد که این تصویر ارتباطی به ازدواج این بازیگر سینما و تلویزیون ندارد و مربوط به سال ها قبل است.

به گزارش خبرنگاران ، تصویر ادعایی نیز مربوط به سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی است. در این سکانس علی سخنگو که نقش سیاوش را بازی می نماید با مهراوه شریفی نیا در نقش رابی ماهان ازدواج می نماید. اما این سایت های داخلی و بعضی کانال ها با سو استفاده از این تصویر شایعه ازدواج این دو بازیگر را مطرح نموده اند.

اما این اولین باری است که بعضی رسانه های داخلی با استفاده از این تصویر شایعه ازدواج مهراوه شریفی نیا را سر زبان ها می اندازند. اما هیچگاه با واکنش او روبرو نشده است.

هر چند او چهار سال قبل در برنامه دورهمی در خصوص عدم ازدواج اش با زبان طنز گفته بود که شوهر خوب پیدا نمی گردد. بعد هم به دلیل اصلی اشاره نمود و گفت که در طول این سال ها به مقدار ای درگیر کار بوده است که فرصت فکر کردن به مقوله ازدواج را نداشته است.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیومنبع: فرادید
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1496

به "مهراوه شریفی نیا در لباس عروس؛ آیا ازدواج او حقیقت دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهراوه شریفی نیا در لباس عروس؛ آیا ازدواج او حقیقت دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید