موتورسواران تهرانی قانون را رعایت نمی کنند

به گزارش آوای وحش، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست شورای شهر تهران با اشاره به راه اندازی کمپینی برای ساماندهی موتورسیکلت ها در پایتخت، گفت: بیشتر موتورسواران تهرانی قانون را رعایت نمی کنند.

موتورسواران تهرانی قانون را رعایت نمی کنند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، موتور سواری در پایتخت را یکی از راه های کسب درآمد و اشتغال خواند و گفت: متاسفانه در شرایطی قرار داریم که موتورسواران قانون را به درستی رعایت نمی کنند و این وسیله برای شهروندان و راکب آن خطر آفرین شده است.

وی با تاکید براینکه هر اقدامی که بتواند در نظم دهی به این گروه و مقید کردن این عزیزان اقدامی را انجام دهد، پسندیده است، گفت: کمپین موتور سوار خوب که توسط معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به راه افتاده است، با تبلیغ تشویق و اقدامات موثر می تواند شرایط موتورسواران را ساماندهی کند.

صدراعظم نوری اضافه نمود: حتی می توان با تبلیغات موتور ها را از کاربراتوری به انژکتوری تبدیل کرد و در صورت محقق شدن شرایط می توان با برقی شدن این موتور ها بر کاهش آلودگی محیط زیست نیز تاثیر گذاشت.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ضمن استقبال از این کمپین اظهار کرد: امیدوارم افراد مختلف، موتورسواران قانونمند، علی الخصوص خانواده موتورسواران به این کمپین بپیوندند تا با تاثیر گذاری بر راکبان موتور شاهد فرهنگ سازی در این حوزه باشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 12

به "موتورسواران تهرانی قانون را رعایت نمی کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتورسواران تهرانی قانون را رعایت نمی کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید