مورینیو: از بالا رفتن سطح توقعات طرفداران من یونایتد نه تنها نمی ترسم، بلکه استقبال می کنم

به گزارش آوای وحش، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید انتظارات طرفداران این تیم از او برای برگرداندن شیاطین سرخ به قله فوتبال انگلیس و اروپا، او را آزار نمی دهد.

مورینیو: از بالا رفتن سطح توقعات طرفداران من یونایتد نه تنها نمی ترسم، بلکه استقبال می کنم

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو در آستانه اولین بازی رسمی اش به عنوان سرمربی منچستریونایتد، مصاف با لسترسیتی در جام خیریه انگلیس، گفت آماده است که انتظارات طرفداران تیمش را برآورده کند و از بابت توقعاتی که از او برای قهرمان کردن شیاطین سرخ وجود دارد، نگران نیست.

مورینیو که تیمش عصر امروز (یکشنبه) در جام خیریه انگلیس به مصاف قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر انگلیس می رود، به خبرنگاران گفت: وجود چنین انتظاراتی از من، در دوران مربیگری ام اتفاق جدیدی نیست. من در هر تیمی که مربیگری نموده ام، مجبور بوده ام با چنین انتظاراتی کنار بیایم و این شرایط را تحمل کنم. مهم نیست که کجا هستم، چون هر جایی که باشم، توقعات از من زیادی است، اما این برای من چیز جدیدی نیست و دوست دارم که چنین توقعات را در میان طرفداران تیمم به وجود بیاورم. من دوست دارم که بازیکنانم این توقعات را احساس نمایند.

آقای خاص اضافه نمود: گاهی اوقات در دوران مربیگری ام، انتظارات غیرواقع بینانه ای را برای طرفداران ایجاد نموده ام، هرچند این اتفاق هم، تیم تان را به سوی سطوحی فراتر از انتظار هُل می دهد. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پورتو و اینتر از همان اتفاقات غیرمنتظره بود و یک هدف بسیار سطح بالا. قهرمانی در لیگ در فصل اول مربیگری تان هم تا حدودی چنین وضعیتی را دارد، اما من آن را هم دوست دارم.

سرمربی شیاطین سرخ در خاتمه عنوان نمود: بعضی مردم شاید حرف های مرا مغرورانه و ... بدانند، اما این برای من مسئله ای ایجاد نمی کند. واقعیت این است که من همواره احساس نموده ام که به وجود آوردن انتظارات سطح بالا در میان طرفداران و متوقع کردن آنها برای تماشای رسیدن تیم شان به اهداف بسیار سخت، فقط به نفع بازیکنان، مربیان و باشگاه هاست.

شاگردان مورینیو از ساعت 19:30 امروز در استادیوم ومبلی لندن به مصاف لسترسیتی می فرایند تا اولین جام خود را با این مرد پرتغالی کسب نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 130

به "مورینیو: از بالا رفتن سطح توقعات طرفداران من یونایتد نه تنها نمی ترسم، بلکه استقبال می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: از بالا رفتن سطح توقعات طرفداران من یونایتد نه تنها نمی ترسم، بلکه استقبال می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید