نکاتی که قبل از خرید تور اروپا باید بدانید

به گزارش آوای وحش، رفتن به سفر آن هم اروپا آسان و ساده نیست. برای داشتن یک سفر رویایی به اروپا مقدماتی را باید فراهم کنید. اما منظور از مقدمات چی پارامترهایی هستند؟

نکاتی که قبل از خرید تور اروپا باید بدانید

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

1. قدم اول برای خرید تور اروپا را محکم بردارید

اول از همه شما باید مقصدتان را به اروپا معین کنید. قاعدتا نمی توانید در یک سفر یک یا دو هفته ای کل اروپا را بگردید. باید اول بدانید هدف شما از این سفر چیست؟ دوست دارید چه جاذبه هایی را ببنید و چه مزه هایی را بچشید. پس ابتدا مقصدتان را معین کنید.

بعد از انتخاب مقصد به دنبال یک آژانس مسافرتی مورد اطمینان و باتجربه در زمینه برگزاری تورهای اروپایی بگردید. البته دو پارامتر کیفیت و قیمت در انتخاب یک تور اروپایی روی تصمیم شما اثرگذار خواهند بود. ژیوار با برگزاری تورهای متعدد اروپایی و سابقه چهارده ساله می تواند یکی از انتخاب های شما برای یک سفر باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب باشد. چراکه تجربه ای که ژیوار طی این سال ها بدست آورده و شناسایی سلیقه مسافران عموما اقدام به برگزاری تورهای اروپایی با مقاصد متنوع و قیمت های معقول در تمامی فصول سال می نماید.

2. برای دریافت ویزا استرس نداشته باشید

شاید بتوان گفت مهم ترین بخش یک سفر اروپایی دریافت ویزای شنگن است. اما این مهم با رعایت بعضی نکات به آسانی قابل تسهیل است. مسافرانی که قصد دارند برای نخستین بار به اروپا سفر نمایند بهتر است در قالب تور گروهی اقدام به سفر نمایند نه به صورت انفرادی! می پرسید چرا؟

برای اینکه زمانی که شما با گروه اقدام به دریافت ویزا می کنید تمامی مراحل اخذ ویزای شنگن توسط متخصصین کنترل می گردد و تمام نکات لازم به شما پیش از حضور در دفتر انگشت نگاری گوش زد می گردد. علاوه براین پرکردن فرم سفارت که گاها برای افراد کارمسئله ای است توسط پرسنل آژانس هواپیمایی انجام می گردد و به اینصورت تاحد زیادی از استرس شما کم می گردد. پس برای اینکه ریجکت نوشید در قالب تور اقدام به اخذ ویزا نمایید.

3. در قالب تور گروهی هم امکان ریجکتی وجود دارد اگر....

امکان ریجکتی ویزا برای شما در قالب تور گروهی وجود دارد اگر قبلا سابقه ریجکتی داشته باشید و به سفارت اعلام نکرده باشید و یا در ارائه مدارک نهایت صداقت را رعایت نکرده باشید.

از آنجایی که هزینه ای که برای دریافت ویزا باید پرداخت کنید مبلغ کمی نیست (برای سفارت خانه های مختلف این رقم متفاوت است) بهتر است تمامی مدارک خواسته شده از سوی سفارت را کامل تحویل دهید تا به مسئله ای برنخورید. اما برای اینکه همچین اتفاقی برای شما نیافتد و احتمال دریافت ویزا برای شما بالا رود به شما پیشنهاد می کنیم که در تور فرانسه ژیوار شرکت کنید. چراکه ژیوار از اعتبار خوبی نزد سفارت فرانسه برخوردار است و تا به امروز درصد بالایی از مسافران ژیوار پیروز به اخذ ویزای شنگن خود از سوی سفارت فرانسه شده اند.

4. برای دریافت ویزا باید صبر داشته باشید

پرسه اخذ ویزای شنگن زمان بر است. این پرسه معمولا بین 2 - 3 هفته کاری به طول می انجامد. حتی سفارت خانه های مختلف مدت زمان متفاوتی را برای آنالیز پرونده ها درنظر می گیرند. افراد تصور می نمایند طولانی شدن زمان دریافت جواب به معنای ریجکت شدن است، اما این مسئله صحت ندارد.

5. در ارائه مدارک کوتاهی نکنید

برای دریافت ویزا حتما با یک لیست بلند بالا روبه رو می شوید که اگر بار اولتان باشد شکه می شوید و ممکن است از رفتن به اروپا سفر نظر کنید. اما نترسید! سعی کنید مدارک را طبق خواسته سفارت یک به یک آماده کنید. مدارک را باید حتما ترجمه شده به سفارت ارائه بدید. برای تورهایی نظیر تور فرانسه، تور مجارستان، تور ایتالیا و چند کشور دیگر باید مدارکتان را به زبان انگلیسی ترجمه کنید. اما برای توراسپانیا حتما باید مدارکتان به اسپانیایی ترجمه گردد. به طور کلی مدارک شغلی، مدارک ملکی، مدارک شناسایی، تمکن اقتصادی حساب بانکی، گردش شش ماهه حساب بانکی و دو قطعه عکس از جمله مدارکی هستند که به سفارت باید ارائه نمایید.

6. ارائه ضمانت نامه بخش جدایی ناپذیز یک تور اروپایی است

اگر قصد دارید به تور اروپا سفر کنید الزامی است که ضمانت نامه ارائه دهید. ارائه ضمانت نامه ارتباطی با سفارت خانه ندارد و تنها آژانس های مسافرتی مبلغی را از مسافر به صورت چک رمزدار یا ضمانت نامه بانکی می گیرند تا مسافران از سفر اروپایی خود بازگردند. چراکه در فرایند اخذ ویزا برای مسافران اعتبار یک آژانس نزد سفارت گرو گذاشته می گردد و درصورت عدم بازگشت مسافر از کشور مقصد تبعات زیان باری را برای آژانس مسافرتی در پی دارد. به همین منظور ژیوار از تمامی مسافران ضمانت نامه ای به مبلغ حداقل صد میلیون تومان می گیرد. این مبلغ برای همه یکسان نیست و در صورت آنالیز مدارک ممکن است این مبلغ افزایش پیدا کند.

منبع: همگردی
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 281

به "نکاتی که قبل از خرید تور اروپا باید بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی که قبل از خرید تور اروپا باید بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید