هتل پالمت آنتالیا ؛ هتلی پنج ستاره و شیک در منطقه کمر کریس آنتالیا

به گزارش آوای وحش، آنتالیا هم یکی از برترین مقاصد گردشگری ترکیه است که جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در خود جای داده است. چون گردشگران زیادی از تمام جهان این شهر را برای خرید بلیط آنلاین هواپیما و سفر انتخاب می کنند؛ هتل های متنوعی در آنتالیا مشغول بکار و خدمات رسانی به گردشگران هستند.

هتل پالمت آنتالیا ؛ هتلی پنج ستاره و شیک در منطقه کمر کریس آنتالیا

معرفی هتل پالمت آنتالیا

هتل پالمت آنتالیا یک هتل پنج ستاره فوق العاده زیبا و شیک در منطقه کمر کریس آنتالیا در کشور ترکیه است که از پارک اولیبا کمر آنتالیا فقط 2 کیلومتر فاصله دارد. هتل پالمت آنتالیا با موقعیت ساحلی توانسته تا توجه گردشگران بسیاری را از سراسر جهان به خود جلب می نماید.

هتل پالمت آنتالیا را یکی از برترین و مجذوب کننده ترین هتل های شهر آنتالیا می توان نام برد. اگر شما هم قصد خرید بلیط هواپیما آنتالیا و سفر به شهر آنتالیا را دارید؛ هتل پالمت آنتالیا یکی از برترین گزینه ها برای اقامت محسوب می گردد و دسترسی آسان به جاهای دیدنی آنتالیا، سواحل آنتالیا و ... دارد.

اتاق های هتل پالمت آنتالیا

هتل عظیم پالمت آنتالیا، از 175 اتاق عظیم مبله و فوق العاده شیک تشکیل می گردد. برای طراحی دکوراسیون اتاق های هتل کوشش شده است تا از برترین دیزاینر ها استفاده گردد. تمامی اتاق های هتل پالمت آنتالیا، دارای بالکن، تلویزیون ال سی دی با دسترسی به شبکه های ماهواره ای و یک مینی بار کوچک هستند.

امکانات زیادی از قبیل اینترنت رایگان، تلویزیون ماهواره ای، سشوار، تنظیم چای و قهوه و کتری، سرویس بهداشتی و تلفن در اتاق های هتل پالمت وجود دارند. شما می توانید در اوقات استراحت خود در بالکن هتل پالمت آنتالیا از چشم انداز فوق العاده زیبای هتل لذت ببرید.

امکانات هتل

امکانات بسیار متنوعی برای خلق لحظات شاد و خاطره انگیز برای گردشگران در هتل پالمت آنتالیا تدارک و آماده سازی شده است که از این میان می توان به رستوران و کافی شاپ اختصاصی، استخر سرباز فصلی و سونا، پارکینگ اختصاصی در صورت همراه داشتن خودروی شخصی، خشک شویی، خدمات اتو، شاتل فرودگاهی، اینترنت رایگان، نمایش های انیمیشن، تنیس روی میز، حمام ترکی، سونا، مرکز تناسب اندام، اتاق بخار، آسانسور و پارک مخصوص بچه ها اشاره نمود.

ساحل اختصاصی هتل پالمت آنتالیا از شن و ماسه و سنگریزه تشکیل شده است. بعلاوه هتل پالمت اسکله مخصوص خود را دارد. شما می توانید با استخرهای شنای داخلی و خارجی به سرگرمی و استراحت بپردازید. هر روز صبح بعد از نوش جان کردن صبحانه، می توانید به باغ هتل پالمت آنتالیا بروید و آنجا به مقدار یک روز کامل گردش در سواحل منطقه کمر انرژی بگیرید.

امکانات دیگر هتل

در صورت سفر به صورت خانوادگی، می توانید بچه ها و نوجوانان همراه خود را از طریق گستره ای از فعالیت های مختلف سرگرم نگه دارید. شما می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران بیرونی و رستوران داخلی هتل پالمت آنتالیا صرف کنید. جالب است بدانید که انواع غذاهای بین المللی و محلی کشور ترکیه در رستوران هتل با استفاده از برترین مواد غذایی تهیه و طبخ می گردد. گفتنی است که هتل پالمت آنتالیا، دارای آبگرم در محل است که انواع ماساژها و درمان های بدن را ارائه می دهد.

فاصله هتل پالمت آنتالیا تا جاذبه های گردشگری و مکان های مهم شهر

فاصله هتل تا پارک اولیبا آنتالیا: 2 کیلومتر

فاصله هتل تا برج ساعت آنتالیا: 2/42 کیلومتر

فاصله هتل تا شهر قدیم آنتالیا یا کالیچی: 3/42 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک آبی دلفین لند آنتالیا: 7/37 کیلومتر

فاصله هتل تا پارک آبی دولوسو کمر آنتالیا: 8.9 کیلومتر

فاصله هتل تا ساحل کنیالتی آنتالیا: 35 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 23 تیر 1400 بروزرسانی: 23 تیر 1400 گردآورنده: wildbuzz.ir شناسه مطلب: 1025

به "هتل پالمت آنتالیا ؛ هتلی پنج ستاره و شیک در منطقه کمر کریس آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل پالمت آنتالیا ؛ هتلی پنج ستاره و شیک در منطقه کمر کریس آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید